Întrebare cu răspuns(uri)

Reconectare abonament suspendat

Pentru reconectarea abonamentului suspendat pentru neplata se mai percepe vreo taxa suplimentară in afara de efectuarea plății integrale a restantei?

Laura.cio
Laura.cio

Laura.cio

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Laura.cio

Daca nu ai achitat factura la timp si abonamentul tau a fost suspendat, se vor percepe penalitati de 0.5% din valoarea facturilor restante incepand cu a 4 a zi de la scadenta facturii. 

 

Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii. Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.

În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății.

 

Punctele Thank You alocate pentru factura neachitată se vor pierde. 

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (3)

43%

3 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

43% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In afara de plata integrala a datoriilor exista si taxa de reconectarea de 2.98 euro pentru codul tau de abonat, insa nu se aplica pentru contractele cu o vechime mai mare de 2 ani in retea si pentru cele care contin doar abonamente tv...
https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul...

Reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.

Pentru reconectare se va percepe o taxă în valoare de 2,98 euro (TVA inclus) care se aplică pentru întreg codul de abonat ( taxa nu se aplică pentru contractul/contractele cu o vechime în rețea mai mare de doi ani și pentru conturile care conțin doar abonamente TV).

Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați

În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare.
https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul...

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daca nu ai achitat factura la timp si abonamentul tau a fost suspendat, se vor percepe penalitati de 0.5% din valoarea facturilor restante incepand cu a 4 a zi de la scadenta facturii. 

 

Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii. Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.

În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății.

 

Punctele Thank You alocate pentru factura neachitată se vor pierde. 

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

E indicat să nu prea se ajungă acolo.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Dacă ai o vechime mai mare de 2 ani, nu mai plătești taxa de reconectare?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

De acolo reiese că nu.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Asa se intelege din informatiile dupa site. Probabil este o facilitate pentru clientii fideli

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Cred că da.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Acu mulți ani, am avut numerele suspendate, ca am plătit la cec și au intrat banii târziu. Am plătit câte 4$ pe număr și nu am pierdut punctele.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Nu știu, n-am avut niciodată probleme din astea.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!