Întrebare cu răspuns(uri)

Oare comunitatea contribuie la îmbunătățirea serviciilor?

Eu cred că da. Voi ce credeți? Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, mai ales ca e primul proiect de acest gen care va fi lansat în România. Cred ca ar trebui sa contribuie și ORO va ține cont de recomandările și sesizările propriilor clienți pentru a îmbunătății atât infrastructura fixă, cât și ofertele comerciale, cele de retenție. Practic comunitatea Orange aduce un plus de valoare companiei, prin interacțiunea directă client-companie.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cu siguranta va aduce un plus firmei Orange. Eu vad aceasta comunitate ca o metoda de identificare a plusurilor si minusurilor companiei. In urma discutiilor purtate aici ei practic vor vedea unde mai au de imbunatatit si daca ideile noastre le sunt utile le pot pune in practica.
Prin aceasta comunitate, firma Orange obtine si informatii directe de la clientii ei si punand in practica ideile furnizate le confera acestora incredere ca sfaturile si doleantele lor sunt ascultate.
Eu am mai participat la sondaje din diverse domenii si am fost placut impresionata cand am remarcat ca acele firme chiar au tinut cont de remarcile respondentilor.

Prin orice raspuns corect / Cu totii contribuim / Sa facem reteaua buna / Ca atunci cand folosim / Aceste servicii toate / Sa fie de calitate / De aia Orange a creeat / Acest grup ce-i minunat / Oameni cu idei diverse / Ce nu-s pusi pe controverse / Ci pentru a ajuta / Orange&Comunitatea

Ascary,fara critici nu ar exista poezie ;) Poate e putin fortata / Uneori rima nu-mi vine / Care par?ca eu nu am / Si nu iau nici din multime ;)))

In primul rand, existenta acestei comunitati imi da senzatia ca asta se si doreste, oferirea unor servicii cat mai performante, deci, un pas destul de mare a fost deja facut, prin construirea ei. Toti putem contribui cu solutii din experienta sau cunostintele noastre, cu idei, cu pareri, iar, Orange, poate culege din gradina comunitatii ceea ce considera copt si numai bun de dus in piata :).
Faptul ca, in ultimii ani, au existat astfel de initiative ma face sa cred ca a iesit ceva bun din fiecare si-atunci merita sa continuie pe acest drum. Intotdeauna un client multumit, nu doar ca nu se va gandi sa caute in alta parte, dar, poate aduce si alt client, este un lucru general valabil, astfel ca, daca noi avem idei bune/solicitari pertinente ele pot avea ca rezultat o imbunatatire, acolo unde este cazul.

Cu siguranta va ajuta. O afacere buna in domeniul srrviciilor, se bazeaza, in primul rand, pe flexibilitate, feedback si fidelizare. E mai usor sa atragi noi clienti, dar daca ei nu vin pt ca "vestile proaste circula repede", nu-i asa ca e mai bine sa "asculti" clientii vechi? Sa le intelegi nemultumirile, sfaturile etc. Multe solutii si idei provin de la clienti.

Raluca
Raluca

Raluca

User level
Nivel
1
209 / 750
puncte
Custom field 2
Raluca

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus