Întrebare cu răspuns(uri)

Alimentare cont Orange Money

Cum alimentez contul Orange Money si cat dureaza transferul?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pentru un transfer imediat poti folosi orice card bancar detii.. emis in UE sau GB sub sigla Visa sau Mastercard si sa aiba parola 3D Secure cativa

în aplicaţie, în secţiunea Alimentare cont, utilizând orice card bancar pe care îl deţii. Banii sunt disponibili imediat. Poţi salva cardul în aplicaţie pentru alimentări viitoare rapide.

folosind website-ul Orange Money utilizând orice card bancar deţii, iar banii vor fi disponibili imediat.

prin transfer în lei dintr-un cont bancar deschis la orice bancă/instituţie financiară din România către IBAN-ul asociat contului Orange Money. Banii vor fi disponibili în funcţie de orele de procesare comunicate de banca de unde a fost efectuat transferul.

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-alimentez-contul-orange-mo...

Poți cu un card bancar.

Crossing border specialist
Crossing border specialist

Crossing border specialist

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Crossing border specialist

Salut,

Contul Orange Money se poate alimenta în 3 moduri:

  • card bancar;
  • transfer IBAN;
  • depunere cash într-un Orange Shop.

Succes !

Buna ziua. Aceasta intrebare se adreseaza celor care au finalizat o incarcare a contului Orange.
Prin card VISA am reusit, prin card Matercard nu am reusit.
Banca emitenta a cardului mi-a confirmat ca nu este nicio problema legata de contul meu sau al cardului.
Desi am vazut raspunsurile celorlalti, intrebarea mea este: De pe un card Mastercard ati reusit finalizarea operatiunii? La mine totul se intrerupe in momentul cand ar trebui sa-mi ceara pass code (sau cum s-o numi).
Multumesc!

mov
mov

mov

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
mov

Nu, din pacate. Inteleg ca e un serviciu care are nevoie de ”reglaje”, nu are cum sa fie perfect de la inceput, dar nu ma prind la cine e problema. BCR mi-a conformat ca nu am probleme. Poate fi aplicatia. La BCR nu ajunge tranzactia. Nu se vede in sistem nicio incercare de efectuare operatiune.

mov
mov

mov

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
mov

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!