Întrebare fară răspuns

Am bonus de internet, dar...nu pot sa il folosesc?!

Primesc periodic diverse bonusuri (refill, promotii etc.) dar nu am decat gprs pe telefonul meu s9 , eventual edge in zilele norocoase. Cum sa il consum daca nu pot? Nu era mai bine sa primesc bonusuri "consumabile"? Voi ati intalnit o asemenea situatie?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Din pacate, nu cred ca se pot da bonusuri personalizate pentru fiecare client in parte, insa, depinde de ce probleme sunt, ca poate se pot rezolva altfel..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Salut
Esti pe cartela prepay?
Din pacate nu poți folosi bonusul de net decât dacă ai o optiune activa de minim 5 euro

O zi buna

Alex_23
Alex_23

Alex_23

User level
Nivel
1
214 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_23

Scuze n am citi faza cu EDGE ul, da e nasol dacă ai semnal asa slab
Daca esti pe 2G și semnalul e și un pic mai slab mai bine te joci tetris :) ( glumesc)

Alex_23
Alex_23

Alex_23

User level
Nivel
1
214 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_23

Sunt pe abonament cu vechime aproximativ 20 ani si asta e semnalul indoor si outdoor dar numai in curtea case si pe stradai, in rest brici in oras adica peste 100 down /50 up

Și eu am probleme cu semnalul in anumite zone, in oraș, in anumite clădiri. De multe ori imi intra gprs.

Alex G.
Alex G.

Alex G.

User level
Nivel
3
2871 / 5000
puncte
Custom field 2
Alex G.

Și socrii mei au o astfel de problema. Am apelat de multe ori la Orange, chiar și atunci când testam noua pagina Orange. Nu se poate rezolva decât dacă comut conexiunile, dar in mică măsura.

Mă refeream la problemele cu semnalul. Ai numai înăuntru sau și afară? Bănuiesc că din cauza semnalului sunt problemele, nu?

Treabă cu pereții izolați nu mai merge. Oricât ar fi de izolați tot ar trebui sa aibă un semnal decent daca în exterior are. Propunerea mea este să facă câteva teste la ore diferite și să facă o sesizare in scris cu testele atașate și trimisa la Orange.

Nu știam treaba cu pereții izolați. Au probleme și afara, și in interior, și ei, și vecinii. Da, este o problema cu semnalul.

In sfarsit pot sa te contrazic Ascary si sa-i dau dreptate lui Vio. ;)
In incaperile izolate, "securizate" Orange pierde din semnal. Eu am intr-o astfel de incapere cu usi blindate, greu accesibile, semnal EDGE si am S9+, deci nu pot da vina pe mobil. Cum ies din acea incapere am semnal 4G. Uneori se mai diminuiaza puterea semnalului si pe casa scarii la bloc.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Asta e si unul din motivele pentru care n-am reusit ieri dupa amiaza sa fiu mai activa.:((
Ca acolo nu aveam semnal bun si se incarcau greu paginile. :(

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

E o problemă generală, la toți operatorii chestiunea asta. Depinde de poziționarea antenelor față de locația respectivă, de grosimea pereților, de materialele din care sunt făcuți aceștia, etc. Primăvara și vara atenuează mult semnalul și vegetația din împrejurimi.

@miha, e din cauza telefonului, Samsung sta în general mai prost la semnal ca Huawei, cam cu 5 dB, cam aia e diferența. Apoi la tine, mai este posibil sa mai fie o problemă, și anume sa ai semnal 4G pe 2600, care indoor nu prea se propaga, dacă ești la o distanță mai mare de site.
@laura, sesizare la Orange prin intermediul hărții la butonul de feedback, deși și aici e o arma cu 2 tăișuri, sa vina tehnicianul sa facă măsurători sa zică ca nu este semnal și la București sa te anunțe ca este semnal.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Merci Razvan pentru raspuns. Nu ca as fi inteles mare lucru, dar conteaza concluzia Samsung e mai slab la semnal decat Huawei. Cu mine mai aveti de lucrat pe partea tehnologica. :)))

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Asta inseamna ca am 4G pe 1600?

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!