Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Primesc periodic diverse bonusuri (refill, promotii etc.) dar nu am decat gprs pe telefonul meu s9 , eventual edge in zilele norocoase. Cum sa il consum daca nu pot? Nu era mai bine sa primesc bonusuri "consumabile"? Voi ati intalnit o asemenea situatie?
Răspunsuri
Din pacate, nu cred ca se pot da bonusuri personalizate pentru fiecare client in parte, insa, depinde de ce probleme sunt, ca poate se pot rezolva altfel..
Detaliază un pic problema Nu ai semnal bun in zona sau ce?
Nu ai semnal bun și implicit, nici viteze de net bune?
Salut
Esti pe cartela prepay?
Din pacate nu poți folosi bonusul de net decât dacă ai o optiune activa de minim 5 euro
O zi buna
Scuze n am citi faza cu EDGE ul, da e nasol dacă ai semnal asa slab
Daca esti pe 2G și semnalul e și un pic mai slab mai bine te joci tetris :) ( glumesc)
Sunt pe abonament cu vechime aproximativ 20 ani si asta e semnalul indoor si outdoor dar numai in curtea case si pe stradai, in rest brici in oras adica peste 100 down /50 up
Spune-le că sunt probleme!
Și eu am probleme cu semnalul in anumite zone, in oraș, in anumite clădiri. De multe ori imi intra gprs.
Semnalați problemele!
Și socrii mei au o astfel de problema. Am apelat de multe ori la Orange, chiar și atunci când testam noua pagina Orange. Nu se poate rezolva decât dacă comut conexiunile, dar in mică măsura.
Probabil ai pereți izolați sau cine știe.
Nu înțeleg, Vio.
Mă refeream la problemele cu semnalul. Ai numai înăuntru sau și afară? Bănuiesc că din cauza semnalului sunt problemele, nu?
Treabă cu pereții izolați nu mai merge. Oricât ar fi de izolați tot ar trebui sa aibă un semnal decent daca în exterior are. Propunerea mea este să facă câteva teste la ore diferite și să facă o sesizare in scris cu testele atașate și trimisa la Orange.
Sesizare trebuie neapărat.
Nu știam treaba cu pereții izolați. Au probleme și afara, și in interior, și ei, și vecinii. Da, este o problema cu semnalul.
Atunci poze cu semnalul și sesizări.
Poate din cauza unor probleme cu semnalul/acoperirea pe zona respectiva
In sfarsit pot sa te contrazic Ascary si sa-i dau dreptate lui Vio. ;)
In incaperile izolate, "securizate" Orange pierde din semnal. Eu am intr-o astfel de incapere cu usi blindate, greu accesibile, semnal EDGE si am S9+, deci nu pot da vina pe mobil. Cum ies din acea incapere am semnal 4G. Uneori se mai diminuiaza puterea semnalului si pe casa scarii la bloc.
Asta e si unul din motivele pentru care n-am reusit ieri dupa amiaza sa fiu mai activa.:((
Ca acolo nu aveam semnal bun si se incarcau greu paginile. :(
E o problemă generală, la toți operatorii chestiunea asta. Depinde de poziționarea antenelor față de locația respectivă, de grosimea pereților, de materialele din care sunt făcuți aceștia, etc. Primăvara și vara atenuează mult semnalul și vegetația din împrejurimi.
@miha, e din cauza telefonului, Samsung sta în general mai prost la semnal ca Huawei, cam cu 5 dB, cam aia e diferența. Apoi la tine, mai este posibil sa mai fie o problemă, și anume sa ai semnal 4G pe 2600, care indoor nu prea se propaga, dacă ești la o distanță mai mare de site.
@laura, sesizare la Orange prin intermediul hărții la butonul de feedback, deși și aici e o arma cu 2 tăișuri, sa vina tehnicianul sa facă măsurători sa zică ca nu este semnal și la București sa te anunțe ca este semnal.
Corect, Samsung e mai slab decât Huawei la semnal.
Merci Razvan pentru raspuns. Nu ca as fi inteles mare lucru, dar conteaza concluzia Samsung e mai slab la semnal decat Huawei. Cu mine mai aveti de lucrat pe partea tehnologica. :)))
Asta inseamna ca am 4G pe 1600?
Miha Z a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Miha Z a răspuns
Romeo a răspuns
Vio73 a răspuns
Laura.cio a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Laura.cio a răspuns
Vio73 a răspuns
Laura.cio a răspuns
Vio73 a răspuns
Alex G. a răspuns
Vio73 a răspuns
cell_vmc a răspuns
Alex_23 a răspuns
Alex_23 a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
cell_vmc a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.