Întrebare cu răspuns(uri)

Ce garanție au produsele cumpărate de la Orange?

Detalii despre aceste aspecte.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Toate produsele comercializate de către Orange România, respectă legislația Europeană, în privința garanției și oferă 24 de luni (persoane fizice) pentru orice produs nou vândut în rețeaua de magazine offline și online.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

De obicei produsele vin insotite de garantie si aceasta poate fi de 12 sau 24 de luni.. De exemplu telefoanele reconditionate au 12 luni, iar cele noi 24..

Da, produsele Orange au garanție intre 12 și 24 luni. Valabilitatea garanției este înscrisă pe certificatul de garantie, se emite intr-un singur exemplar și este nevoie de el in caz de reparație.

Toate magazinele sunt obligate sa vanda produse cu garantie incepand de la 1 luna, 12 luni ori 24 luni in functie de produsul cumparat

Toate produsele beneficiaza de garantie, inclusiv accesoriile, card-urile sd, baterii externe, etc. Atat timp cat se defecteaza din ''cauze naturale''. Diferera perioada de valabilitate a garantiei.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2

Toate produsele contin garantie,mai mare sau mai mica in functie de produs(1 luna,6luni,1an,2ani).Apoi exista si posibilitatea de a extinde garantia cu ceva banuti in plus.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!