Întrebare fară răspuns

Factura achitata, recompensa meritata?!

Cine plateste facturile la termen inainte de scadenta si neavand contul supendat niciodata indiferent de vechime ar trebui sa fie recompensati lunar?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

In niciun caz.. asa, ar trebui toti furnizorii de bunuri si/sau servicii sa faca asta... E datoria fiecaruia sa-si achite facturile, plus ca Orange da lunar niste puncte la plata facturii :)
https://www.orange.ro/orange-thank-you/

E ca si cand as spune ca ar trebui sa platesc 10% in plus catre Orange pentru ca am semnal voce oriunde merg si imi merge internetul fara sincope... Eu cred ca este datoria mea sa platesc la timp si nu ar trebui sa fiu recompensata pentru asta. Mai cred insa si ca ar trebui sa se tina cont de asta daca am o problema intr-o luna si nu pot achita imediat si sa nu primesc penalizari... Dar asta este deja o alta poveste :-)

Plata facturilor în termen este o obligație a ta. Chiar și asa, Orange oferă recompensa puncte thankyou ptr fiecare factura achitata.

Ar fi o idee drăguța sa primesti o astfel de recompensa, prin scăderea unui mic procentaj din factura, dacă intr-adevăr ești mereu la zi cu ele de ani de zile.
Dar nu cred ca se va întâmpla acest lucru pentru ca este o obligație a ta de a plăti un serviciu de care beneficiezi și pe care tu l-ai solicitat.

Eu sunt mulțumit ca nu primesc penalizări, ca deobicei întârzii, 2-3 zile, odată cu salariul. Acum o să-l primesc mai devreme și s-a rezolvat. Conform legii, penalizări s-ar pune după 30 zile de la data scadenței.

De regulă, plătesc imediat ce vine, din My Orange. Nu am întârziat niciodată cu nicio factură la nimic. Opresc bani în card special pentru utilități.

Adică de ce sa nu fim recompensați? Ba sa fim. Cu o luna sau doua abonament gratuit pe an,un telefon mobil cu 50% reducere la sfârșitul perioadei contractuale și internet mobil nelimitat la începerea noului abonament. Nu cred că cerem prea mult. Apropo,noi clienții model putem sa ne unim într-un sindicat sa ne cerem drepturile? (Întreb pentru un prieten)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Ma refer la rapiditatea cu care imi achit facturile Orange de pilda ieri mi sa emis ultima factura iar azi o platesc deci la chestia asta ma refer.

Inseamna ca ai activat debit direct din banca,sa stii ca ma gandesc si eu la oportunitatea asta,bravo deci ar trebui sa fii bonificat in plus fata de punctele aferente facturii

Eu recunosc ca nu prea am fost client model la plata facturii din pricina platii salariului la cateva zile dupa perioada limita de plata. Deci daca veti face sindicat eu va voi sustine din umbra. :)))

E de datoria ta / Odata ce ai semnat / Un contract cu orice firma / Sa achiti ce-ai consumat / Daca platesti mai devreme / Si esti un client fidel / Nu vei fi nici nebransat / Nici inchis in nici un fel / Sa nu se interpreteze / Ma refer doar la servicii / Nicidecum la puscarie / Chiar indiferent de vicii ;)))

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

PAi nu suntem recomensati dupa fiecare plata cu un "Multumesc cai ai platit factura!" ar trebui sa mai primim si alta!? :) Glumesc, dar probabil ca recompensa pe care Orange o ofera, sunt punctele de loialitate.

Florin D
Florin D

Florin D

User level
Nivel
2
1802 / 2000
puncte
Custom field 2
Florin D

Nu ma pot lauda ca plătesc la timp factura Orange, mi se întâmpla foarte des sa uit și achit după câteva zile. Nu am fost penalizata niciodată și de fiecare data am primit puncte. A căror valoare creste proporțional cu vechimea. Probabil ca voi ajunge cândva sa pot achita o buna parte dintr-un telefon cu puncte.

Eu chiar o plătesc imediat ce vine. De exemplu, azi mi-a intrat în My Orange, azi am plătit-o. Dar eu o văd ca pe o obligație a mea în calitate de client și nu văd de ce să fie recompensată suplimentar, în afara punctelor thank you.

Eu plătesc în avans pe 3-4 luni,astfel uit de grija facturilor.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Eu plătesc la timp, nici in avans nici cu întârziere, ci exact cand trebuie, astfel încât în ziua scadenței, banii sa fie in contul Orange.. si, consider ca recompensa sunt punctele ty, care, pe măsura ce creste vechimea, cresc si ele la număr..

La Orange este oricum implementat programul Thank you, in functie de valorea facturiile ai un anumit numar de puncte care se aloca pe contul clientului, astea in condițiile in care clientul este bun platnic si nu a avut contul suspendat, altfel nu se acorda.
Este un program frumos implementat, cu aceste puncte eu cel putin multe lucruri am luat, fie din platforma online, fie magazin.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!