Întrebare cu răspuns(uri)

Se poate renunța la un produs sau la un serviciu?

Știți cumva dacă clientul Orange are dreptul sa renunțe la un produs cumpărat sau la un serviciu recent fără penalități? Dacă se poate, in cât timp?

Dacă oferta este telefonică, da, se poate în 14 zile. Altfel, nu cred. Dacă ai semnat fizic, vei suporta consecințele. La produse, ai termen de returnare de 30 de zile.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu stiu daca informatia asta ajuta, dar, cred ca poti renunta la un contract, fara a fi penalizat, in termen de 14 zile, daca a fost incheiat online/prin telefon/email.. iar, pentru produse termenul este de 30 de zile..
https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/
https://www.orange.ro/info/news/zf/article/2638750

Din experienta mea ( am avut 2 abonamente, iar mama il reinnoieste pe al ei periodic ), atata timp cat semnezi ceva, fizic, alb pe negru, or sa existe penalitati din partea companiei daca doresti sa renunti la serviciul pentru care ai semnat . .

In ceea ce priveste produsul cumparat, din nou, exista o bifurcare :
1. Comandat online - in cazul in care doresti sa returnezi un produs cumparat online, poti solicita returul comenzii si anularea tranzactiei in termen de 30 zile calendaristice de la primirea comenzii.*
Procedeu :
Apelezi gratuit la 202 sau trimiti un e-mail la magazinonline@orange.ro in care specifici daca doresti anularea tranzactiei.

*Returul produsului se efectueaza in 30 zile, iar virarea banilor poate dura maximum 30 zile de la emiterea facturii de stornare.
2. Cumparat din magazin fizic - or sa existe penalitati, fie financiare, fie morale ( cel mai probabil te vei regasi in situatia urmatoare : "Doamna, ati venit, ati ales singura ce doriti, ati pus mana pe produs, l-ati incercat, ati semnat garantia/contractul. " .

Asa ca, pentru evitarea drumurilor si discutiilor, recomand citirea, recitirea documentelor si intrebarea operatorului Orange despre orice neclaritati, inainte de a semna ceva .

iuiu
iuiu

iuiu

User level
Nivel
1
694 / 750
puncte
Custom field 2
iuiu

Nu am avut niciodată probleme, dar am citit cu atenție contractul/ anexa. Dacă nu mi-a convenit ceva, am revenit și s-a rezolvat. Mâ refer strict la ofertele telefonice, care mi-au fost trimise ulterior prin email.

Eu am modificat la un moment dat 3 abonamente, sunat fiind de către un operator Orange. O zi mai târziu, în Shop am descoperit o oferta mai buna și am sunat la 300 și am anulat înțelegerea făcută prin telefon, fără nicio problema.

Nu am trecut prin aceasta situatie, in mod normal trebuie sa existe o perioada in care poti returna produsul fara a fi penalizat, pana la 30 zile. Pentru renuntarea la abonament cu telefon achizitionat de la Orange sa zicem, stiu ca in trecut am pus intrebarea ce se intampla daca vreau sa renunt si mi s-a spus ca exista penalizare pentru fiecare luna ramasa pana la expirarea perioadei contractuale.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!