Întrebare cu răspuns(uri)

Verificare consum resurse abonament

Ce modalitati de verificare a consumului de resurse incluse au abonatii Orange?
Personal cunosc varianta apelului la *115# (sau *100# si accesarea submeniului Cronos), apel la 415 sau verificarea pe web in My Orange / din aplicatia My Orange.

Mai exista si alte variante?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Eu tot pe astea le stiu pentru abonament. Ma gandesc ca poti suna si la 300 Relatii cu clientii si cere transmiterea resurselor actualizate.
Daca ai si cartela poti incerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da,mai poți apela serviciul clienți în caz că nu dispui de un smartphone,calculator,tableta sau *100# ți se pare inexact

Contul meu din My Orange, care este cel mai optim pentru ca îți oferă răspuns de actualitate, *100# -ramura Cronos, *115#, 415 - pentru abonament
*100#- Cronos, 333, *133#- pentru cartela

My Orange si *133# la cartela prepay

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Pentru dispozitivele iOS se poate vedea consumul direct din sistemul de operare, pentru versiunile recente ale acestuia.

Accesati Configurari - Conexiune celulara - Utilizare

Serviciu disponibil exclusiv pentru abonatii Orange, nu si pentru PrePay.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!