Întrebare cu răspuns(uri)

Verificare consum resurse abonament

Ce modalitati de verificare a consumului de resurse incluse au abonatii Orange?
Personal cunosc varianta apelului la *115# (sau *100# si accesarea submeniului Cronos), apel la 415 sau verificarea pe web in My Orange / din aplicatia My Orange.

Mai exista si alte variante?

Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.

 

Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:

  • fie din contul My Orange, secțiunea consum și facturi - cronos
  • fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115# și vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
  • sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS) 

 

Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.

 

Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:

  • fie din contul My Orange, secțiunea consum și facturi - cronos
  • fie prin apel gratuit la numărul scurt 415 sau a secvenței *115# și vei primi imediat pe telefonul tău o notificare ce va conține informații despre resursele tale
  • sau din aplicaţia My Orange (Android şi iOS) 

 

Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.

Contul meu din My Orange, care este cel mai optim pentru ca îți oferă răspuns de actualitate, *100# -ramura Cronos, *115#, 415 - pentru abonament
*100#- Cronos, 333, *133#- pentru cartela

My Orange, 415, *115#, etc.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pentru dispozitivele iOS se poate vedea consumul direct din sistemul de operare, pentru versiunile recente ale acestuia.

Accesati Configurari - Conexiune celulara - Utilizare

Serviciu disponibil exclusiv pentru abonatii Orange, nu si pentru PrePay.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

Dacă ești la abonament, 300 sau my Orange, cronos, dacă nu ești la abonament 333, my Orange sau *100#

Adax
Adax

Adax

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Adax

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!