Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Ce modalitati de verificare a consumului de resurse incluse au abonatii Orange?
Personal cunosc varianta apelului la *115# (sau *100# si accesarea submeniului Cronos), apel la 415 sau verificarea pe web in My Orange / din aplicatia My Orange.
Mai exista si alte variante?
Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.
Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:
Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.
Alte răspunsuri
Eu tot pe astea le știu pentru abonament. Poți suna si la 300 Relații cu clienții si să afli aceste informații.
Ca sa concluzionam, poți să afli care este consumul de pe abonamentul tău, câte resurse mai ai disponibile (atât minute, SMS cât şi MB internet) şi dacă ai înregistrat cost suplimentar în luna curentă, cu ajutorul serviciului Cronos. Acest serviciu poate fi consultat prin mai multe modalități:
Dacă ai și cartela PrePay poți încerca la 333 sau *133# sau contul My Orange.
Da,mai poți apela serviciul clienți în caz că nu dispui de un smartphone,calculator,tableta sau *100# ți se pare inexact
Contul meu din My Orange, care este cel mai optim pentru ca îți oferă răspuns de actualitate, *100# -ramura Cronos, *115#, 415 - pentru abonament
*100#- Cronos, 333, *133#- pentru cartela
My Orange, 415, *115#, etc.
My Orange si *133# la cartela prepay
Pentru dispozitivele iOS se poate vedea consumul direct din sistemul de operare, pentru versiunile recente ale acestuia.
Accesati Configurari - Conexiune celulara - Utilizare
Serviciu disponibil exclusiv pentru abonatii Orange, nu si pentru PrePay.
Dacă ești la abonament, 300 sau my Orange, cronos, dacă nu ești la abonament 333, my Orange sau *100#
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.