Întrebare cu răspuns(uri)

Ce parere aveti despre Djingo, asistentul virtual de la Orange?

Cand iei legatura prin chat cu serviciul clienti, poti interactiona cu Djingo, un asistent virtual creat special pentru a-ti oferi asistenta.
Ati interactionat cu el? Ce impresie v-a lasat?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

E ok ca un asistent virtual sa preia funcțiile unui operator, dar întrebările pe care i le adresezi trebuie sa fie scurte, la obiect, pentru a primi răspunsuri tot clare, concise, obiective. Nu poți fi lămurit îndeajuns doar de acest asistent virtual.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Djingo învață din fiecare conversație pe care o poartă astfel încât, în curând, va putea să te ajute indiferent de întrebarea pe care o ai.
Am o părere foarte bună, el fiind o soluție rapidă de a rezolva problemele. Se descurcă mai bine decât oamenii în multe situații. Felicit Orange pentru inițiativă!

M-ai facut curioasa si chiar acum am interactionat cu el , l-am intrebat care este cel mai mic abonament Orange , mi-a cerut pe ce numar si am primit instant raspuns ca pot cere oferta contractuala nu mai devreme de data x, ca am contractul pana data y , mi-a placut si a fost rapid , am aflat datele mai rapid decat din aplicatia My Orange

Da, este destul de rapid și găsește răspunsuri cam la tot. Sigur, mai sunt și lucruri pe care nu le înțelege din prima, dar reformulezi.

Am făcut cunoștință cu creatorul chatului Djingo și l-am felicitat pentru munca depusa și i-am urat succes în continuare la dezvoltare de aplicații utile clienților Orange.

Nu am avut placerea de a comunica cu Djingo, dar atunci cand voi avea o problema cu siguranta ii voi cere ajutorul, consider ca este mult mai rapid, mai comod si afli raspunsuri instant decat sa stai sa asculti melodia de asteptare de la relatii cu clientii.

Ma bucur ca vad reactii pozitive. Inseamna ca voi l-ati intrebat lucruri usoare, ca sa zic asa. In ultimele 2 saptamani eu i-am adresat 2 intrebari si pentru fiecare venea cu variante ajutatoare din care eu sa aleg pentru a-i fi mai usoara varianta de raspuns. Din pacate nicio varianta nu se apropia de ce intrebam eu. Deci cu siguranta mai au de lucrat cu robotul in introducerea de informatii.

Sunt intelegatoare Ascary, in unele situatii mi-a fost de ajutor. Doar ca trebuie sa-i oferim cuvinte de baza si ulterior el sa caute raspunsul corect.

Eu nu am interactionat inca, dar, din ce inteleg, Diana a intrebat care este cel mai mic abonament si raspunsul primit a fost despre data de expirare pentru abonamentul ei.. in concluzie, banuiesc ca trebuie intrebat despre lucruri clare si fixe, in ideea ca-ti raspunde mai repede decat ai gasi tu daca ai vrea sa stii..

Sper sa n-ajungem pana acolo, Ascary. Tot interactiunea umana e mai placuta. Discutia cu un robot este rece, nu implica emotii si trebuie sa fii cat mai aproape de subiect pentru a te intelege.

El este setat pe intrebari uzuale despre abonamente, pre pay.. daca se intra in amanunt veti remarca ca el vine cu informatii ajutatoare de care se poate lega pentru a oferi un raspuns apropiat ce ceea ce cautam.

L-am intrebat recent pe Djingo care este data de expirare a numarului meu si m-a intrebat daca vreau pentru numarul 000, am zis da, mi-a raspuns si apoi mi-a oferit si un link de unde pot afla mai multe.. https://www.orange.ro/help/cum-aflu-perioada-contractual-...

M-a intrebat daca ma mai poate ajuta cu ceva si am zis da.. taxa pentru schimbare numar telefon, dar, n-a stiut sa-mi rapsunda.. mi-a oferit variante care nu aveau legatura si i-am spus ca m-am razgandit, dar, nu m-a mai putut ajuta.. In concluzie, cu lucruri urgente as spune ca se descurca, pentru cele mai putin urgente dar si mai complicate trebuie vorbit cu un consultant.. Cred ca este ok pana la urma Djingo, astepti mai putin daca problema ta este urgenta si nu foarte complicata si, consultantii se pot ocupa de acestea.. Cred ca pentru asta a si fost facut, sa nu asteptam prea mult pentru un lucru minor.. ca poate nu reusim, nu avem timp sa asteptam sa vorbim cu un consultant.. La final, i-am multumit si, a zis cu drag :)
P.S. Daca nu esti multumit de raspunsul lui, te poate transfera la un consultant...

Eu am întrebat dacă există vreo ofertă cu net nelimitat la Orange și m-a pus să aleg între număr nou și număr existent. E clar că mai este de lucru!

Nu sunt impotriva tehnologiei dar momentan cel putin in unele cazuri nu cred ca un robot poate inlocui un om.El are o baza de date/informatii in functie de situatie si iti raspunde dar sunt situatii si cazuri diferite pe care nu le poate gestiona

mie nu îmi place... vreau să interacționez cu un operator uman. l-am întrebat ceva și nu mi-a dat niciun răspuns și nici nu mi-a oferit posibilitatea să discut cu un operator.
ce este drept, nici eu nu am adresat niște întrebări scurte/clare, neștiind exact ce este, dar mi-ar fi plăcut ca dacă într-un anumit interval nu ar fi știut să îmi răspundă să transfere automat conversația la un operator

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus