Întrebare cu răspuns(uri)

Downgrade la abonament în timpul perioadei contractuale

Se poate face downgrade la abonament în timpul perioadei contractuale?
Întreb pt ca eu mai am pe un număr cca 6 luni de contract și o domnișoară de la un Store mi-a propus reducerea abonamentului de la 26 la 19 euro, cu beneficiile aferente. Dat fiind faptul ca am mai avut experiente neplăcute în Store ( am primit o oferta care a fost infirmata ulterior în Shop și la Relații Clienți) as vrea și părerea voastră.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă perioada ta contractuala are mai puțin de 6 luni poți cu siguranță sa îți refaci abonamentul pe o suma mai mica. Eu am întâlnit aceasta problema. Am sunat la relații cu clienții pentru schimbare contract și mi-au spus ca nu pot micșora contractul dacă am mai mult de 6 luni din contractul actual, în schimb, dacă doresc mărirea sumei abonamentului nu e nicio problema îl pot schimba în orice perioada contractuala

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da, se poate face, dacă ești în ultimele 3/6 luni de contract :).
În ultima vreme am observat ca sunt oferte bune locale în Orange Store.

Eu consider ca merge prin programul Early Upgrade. Dupa achitarea valorii serviciului Early Upgrade, adica nr de luni ramase din abonamentul vechi la care se adauga o reducere de 60%, poti beneficia de un abonament mai mic si achizitie de telefon. Perioada contractuala anterioara se anuleaza, iar contractul tau se reinnoieste cu 12 sau 24 de luni din momentul respectiv.

@Miha Z nu mi-a spus nimic de Early Upgrade sau cum ca as avea ceva de achitat, și am întrebat ca eram suspicios, pur și simplu îmi putea scădea valoarea abonamentului cu o oferta foarte generoasa la internet și posibilitatea de a cumpăra orice telefon în date cu avans 0.

The Special List alta varianta nu vad sa fie si e posibil sa patesti ca data trecuta. Recomandarea mea este sa iei legatura cu un operator Orange sau sa mergi in Orange Shop, in parteneri Orange nu prea am incredere. In goana dupa contracte, pierd din vedere anumite aspecte.

Vio73, el este patit tot cu un contract semnat. Eu asa inteleg din detaliile oferite. De aceea i-am recomandat sa fie prudent si sa nu se lase iar "pacalit" de angajatii parteneri Orange.

Miha ai dreptate, trebuie confirmata povestea în Shop sau telefonic. Contract nu mi s-a dat dar am întrebat toate detaliile posibile, și am rămas oarecum surprins de oferta.

Obținerea unui abonament cu valoare mai mică decât cel precedent în perioada contractuala se poate face doar prin Early Upgrade.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Tu ai spus ca mai ai circa 6 luni de contract. In cazul asta încearcă sa revii cu un apel către relații clienti sau sa mergi in orange shop atunci când mai ai 3 luni și este posibil sa ti se confirme oferta.

Până la urmă de asta este contract,că sa fie respectat. Într-adevăr,unele abonamente mari sunt împovărătoare la un moment și de aceea este bine sa ne gândim de doua ori înainte de al încheia oricât ni s-ar părea de atrăgător la început.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Eu am întâmpinat niște probleme in Orange Store, de mai multe ori. Pe atunci eram mai mică și nu știam ca doar Orange Shop este magazin direct Orange, iar ceilalți sunt doar parteneri care au ca scop încheierea cât mai multor contracte. Însă am avut noroc ca de fiecare data am zis ca mai întreb și in alta parte și astfel ajungeam mereu la un Orange shop unde rezolvam problema simplu și ușor.

Așa este,chiar și astăzi multa lumea nu face diferența între magazinele proprii Orange și magazine partenere. De multe ori soluțiile sunt doar in orange shopuri

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Eu am incheiat abonamente in ambele parti si n-am intampinat probleme. Ce-i drept ma duceam si la cunoscuti si-mi prezentau cele mai bune oferte. Dar m-am nimerit si-n magazine Store si personalul era slabut pregatit.

Acum 14 ani, abonamentul Orange l-am încheiat la un magazin partener Orange, în oraș nu exista Shop. Eu zic ca oferta este pe bune și sa nu mai stea pe gânduri, sa accepte și să-și optimizeze costurile. Înainte de a semna noul contract, nu strica să-l citească câteva minute.

Eu stiam ca se fac doar upgrade-uri nu si downgrad-uri dar nu am mai fost de ceva vreme intr-un shop si cred ca sau mai schimbat chestii intre timp

Sincer, sunt și eu în situația asta, dar nu-mi mai dădeam seama. Aveam un abonament de 18 euro și perioadă contractuală până prin octombrie 2020. În luna martie (2019), mi s-a propus, tot într-un Store, divizarea abonamentului în două, adică unul de 10, iar celălalt de 8. Pe cel de 8, pot să-l închid după 6 luni. Am primit contract și am verificat la Serviciul clienți dacă este așa, de unde am și primit confirmarea celor afirmate. Deci nu văd vreun impediment, dar trebuie să verifici dacă este în regulă. Am și întrebat pentru ce fac treaba asta ( mă cunosc cu ei) și mi-au spus că pentru optimizarea costurilor, lucru destul de curios și interesant totodată.

Sincer nu mi se pare ok aceasta politica. Deci tu mai aveai de platit un an jumatate un abonament de 18 euro, pe care ti-l divizeaza, deci practic cand vei mai avea un an de perioada contractuala tu vei plati 10 Euro. Tu ai iesit in castig acum, dar cum de au fost de acord ei sa piarda inca 6 luni plata a 8 Euro, pana ajungeai la early upgrade? Mi se pare ciudata treaba.

Nu știu detalii, dar pot să-ți spun că eu am prelungit mereu acest abonament la 18 luni și probabil că acesta a fost un atuu., deci nu am stat la 2 ani să negociez.

Și eu am transformat un abonament Homepack 18 in doua abonamente de voce a câte 7 euro fiecare. Eram și în perioada contractuala. Acum depinde, uneori se mai găsesc portițe :)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!