Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Știu ca Orange are o harta privind acoperirea cu semnal pentru telefonie. Exista o asemenea harta și pentru fibra optica. Cum pot sa aflu dacă in zona in care locuiesc am posibilitatea sa trec la Orange Love?
Poti afla din contul tau My Orange desktop daca in zona in care locuiesti pot fi instalate servicii prin fibra optica.
In versiunea veche a contului My Orange desktop, dupa ce intri in cont, daca apesi pe sumar, fix in mijlocul monitorului iti va aparea mesajul ca la adresa ta pot fi instalate servicii prin fibra optica.
La versiunea noua My Orange desktop, in partea de jos, stanga, sub detalii facturi, langa telefoanele recomandate, ai o poza deasupra careia scrie Fibra+mobil+tv, iar sub ea este un mesaj "La adresa ta pot fi instalate serviciile prin fibra optica. Activeaza un abonament de internet prin fibra cu preturi de la 8 €/luna si ai bonus TV prin cablu" si un fel de buton "vreau sa fiu contactat".
Sau din aplicatia My Orange instalata pe telefon, mai multe - cool de la orange-orange tv - orange home tv prin cablu - mai mult.. in pagina care se deschide, in partea de jos ai "verifica acoperirea" si, daca introduci adresa, poti afla acelasi lucru, daca pot fi instalate servicii prin fibra optica la adresa ta.
Alte răspunsuri
Este mai ales în zonele urbane și suburbiile acestora. Se poate verifica pe site-ul Orange.
https://www.orange.ro/verifica-acoperirea/
În general, unde Telekom a introdus fibra optica, în special zonele urbane/suburbane are si ORO acoperire, cu viteze de pana la 1 Gbs.
Se poate afla și prin completarea formularului sau sunând la numărul de telefon de aici:
https://www.orange.ro/verifica-acoperirea/game-of-thrones...
Știu că odată completate datele în formularul de pe site, o să te contacteze un reprezentant Orange într-un timp rezonabil.
Din pacate pentru acoperirea cu fibra optica nu avem o harta de unde sa ne informam singuri, asa cum este in cazul hartii de acoperire pentru internet si voce. Pentru a obtine informatii despre acest lucru poti suna la 0800 400 400 sau completa formularul cu numele si numarul tau. Daca optezi pentru a doua varianta, vei primi un voucher de 10% reducere la modificarea, prelungirea sau activarea unui abonament nou pe 12 sau 24 luni cu valabilitate de o luna.
Poți verifica la adresa asta dacă ai servcii disponibile la domiciu:
https://www.orange.ro/verifica-acoperirea/
E destul de ok din punctul meu de vedere.
Poti afla din contul tau My Orange desktop daca in zona in care locuiesti pot fi instalate servicii prin fibra optica.
In versiunea veche a contului My Orange desktop, dupa ce intri in cont, daca apesi pe sumar, fix in mijlocul monitorului iti va aparea mesajul ca la adresa ta pot fi instalate servicii prin fibra optica.
La versiunea noua My Orange desktop, in partea de jos, stanga, sub detalii facturi, langa telefoanele recomandate, ai o poza deasupra careia scrie Fibra+mobil+tv, iar sub ea este un mesaj "La adresa ta pot fi instalate serviciile prin fibra optica. Activeaza un abonament de internet prin fibra cu preturi de la 8 €/luna si ai bonus TV prin cablu" si un fel de buton "vreau sa fiu contactat".
Sau din aplicatia My Orange instalata pe telefon, mai multe - cool de la orange-orange tv - orange home tv prin cablu - mai mult.. in pagina care se deschide, in partea de jos ai "verifica acoperirea" si, daca introduci adresa, poti afla acelasi lucru, daca pot fi instalate servicii prin fibra optica la adresa ta.
Acoperirea cu servicii fixe Orange prin fibra optica este disponibila in aproape toate zonele unde Telekom Romania au instalat retea de fibra optica.
Totusi, in anumite situatii care tin de natura tehnica, se poate ca parteneriatul sa nu fie disponibil. Acest lucru il vei afla la momentul plasarii unei comenzi la distanta sau intr-un magazin Orange.
Să vedem dacă vor instala și propria fibră, așa cum spuneau într-un comunicat recent!
Jay, am găsit mulțumesc!
Cu placere Tina, ma bucur ca am dat un raspuns folositor :)
...si uite asa cu ajutorul lui Jay se poate inchide acest topic ;))) .Felicitari pt.raspunsul corect si complet!
E, nici chiar așa. Mai lasă și pe alții să-și exprime un punct de vedere.
Eu glumeam, Vio...am vrut doar sa o felicit pe Jay...poate sa scrie oricine ce doreste legat de topic
Nu m-am referit la mine, ci la alții de după noi. Romeo zisese ceva de închis topicul. Poate nu am fost clar în exprimare și îmi cer scuze pentru asta!
Stai linistit Vio, nu trebuie sa-ti ceri scuze. Probabil nu ne-am inteles, am vorbit cu totii si ne-am inteles separat. :))
Tu te refereai la topic inchis de administratori si asa nu mai era varianta comentarii ulteriore de catre ceilalti membri.
Noi intelesesem varianta de a incepe o alta dezbatere pe subiect. Si deja ramasesem fara idei. ;)
Poate cu timpul vom scapa de tachinarile astea dintre noi, ca nu aduc nimic productiv.
Daca tot suntem la capitolul scuze, atunci imi cer si eu scuze ca am mai fost rautacioasa cu tine. :(
Ce drăgălași sunteți :)
Hai Ascary vin-o si tu in grupul nostru, nu mai fi invidios. Vad ca suferi si tu pe margine. :)
Nu m-am supărat și nici nu mă supăr. Fiecare cu părerea lui! Eu nu sunt genul să tachinez pe nimeni! Mulțumesc pentru înțelegere!
Văd că Vio e cam supărat,nu cred că ar fi foarte fericit să mă vadă în grupul vostru. Multumesc oricum de invitație,ai fost drăguță :) Sa revenim la subiect. Regret f mult că nu am fibra în zona.
Am observat asta Vio, niciodata nu ai comentat la nimic. Ascary tu oricum esti in grup cu Vio si sunteti vechi prieteni. Pot spune ca eu am intervenit intre voi. :))
Eu am fibra in zona, dar prefer sa raman momentan la Digi.
Stați oameni buni liniștiți, nu sunt supărat pe nimeni!
Salut!
Vă rog să nu vă îndepărtați de la subiect și să revenim la discuția despre fibra optică.
Multumesc!
Vreau și eu o modificare la contract
Comunitatea este formata din clienți.
Pentru modificări care tin de contul personal de client, trebuie sa iei legatura cu serviciul clienți.
Ai in link modalitățile prin care poți face asta..
https://www.orange.ro/contact/
Jay a răspuns
SECHELi PETRU a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo a răspuns
Jay a răspuns
Tina a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a fost desemnat cel mai bun respondent
un anonim a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.