Întrebare cu răspuns(uri)

Extragarantie pentru telefoane

Se poate incheia o "polita" de asigurare a telefonului care sa fie platita la achizitie, exact ca in cazul electrocasnicelor, dar care sa acopere si unele pagube produse ca urmare a loviri, intamplatoare. Ca exemplu, spargerea ecranului.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, se poate, dar nu-i zice extragaranție, ci asigurare.
De exemplu, cu pachetul Basic, îți poți asigura dispozitivul cumpărat de la Orange în caz de accident. Sau poți opta pentru opțiunea Premium și îți asiguri dispozitivul și în caz de furt.

Și pentru ca tu să nu rămâi mult timp fără dispozitivul tău, îl reparăm sau îl înlocuim în cel mai scurt timp.

Îți asiguri smartphone-ul, modemul sau tableta cumpărate de la Orange și ai următoarele avantaje:

Plătești în funcție de valoarea dispozitivului tău, direct pe factura ta Orange
Beneficiezi de reparații gratuite sau de înlocuirea dispozitivului, în caz că nu poate fi reparat
Asigurarea este valabilă și în străinătate
Ai un număr de telefon dedicat (0374.290.029), la care poți suna pentru a beneficia de asigurare

În plus, poți alege dintre două tipuri de asigurare pentru smartphone-ul, modemul sau tableta ta, conform nevoilor tale:

Opțiunea Asigurare Basic asigură dispozitivul în caz de accident
Opțiunea Asigurare Premium acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500 EUR.
https://www.orange.ro/orange-care/asigurare/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da, exista, însă nu este la fel ca la magazinele online și off-line, unde contra unei sume fixe de bani, beneficiezi de garanție extinsa, denumita extragarantie. Aici la ORO, închei asigurare, pe care o plătești lunar, odată cu plata abonamentului și a serviciilor consumate. Numai sa fie și asigurătorul de încredere, ca să nu o plătești degeaba.

E buna o asigurare mai ales când e vorba de un device scump. Eu n-am încheiat niciodată una chiar daca mobilul a fost mai scump. E drept că nu am avut nici probleme,dar nu se știe până când voi avea noroc.

Da, exista asigurare pentru telefon in caz de accident și asigurare in caz de accident și furt care acoperă pana la 500€. In termen de 30 zile de l achiziționare, îți poți încheia o astfel de garanție a carei valoare o vei avea pe factura. Prețul diferă in funcție de prețul produsului cumpărat: tableta/ telefon.

Da, se poate face o asigurare a telefonului cumpărat prin intermediul Orange la încheierea unui abonament, însă aceasta asigurare se va plăti lunar, atâta timp cât vei vrea, poți renunța oricând la plata acestei asigurări, însă nu poți sti ce se întâmpla. La acea extravaganței despre care spuneai o puteai plăti o singura data la achiziționarea produsului, însă aici nu ai aceasta posibilitate, trebuie sa contribui lunar.
Știu pe cineva care și-a făcut o astfel de asigurare și numai bine ca și-a făcut-o fiindcă la scurt timp de la cumpărare și-a spart display-ul si costa foarte mult, iar cu ajutorul asigurării i-a fost schimbat.

Mai degraba iti pui folie de sticla pe display si iti cumperi o husa tip carte care sa iti protejeze telefonul.E mai ieftin si nu mai ai treaba cu service-ul.

Salut Tina !
Eu nu am fost niciodata de acord cu plata unei asigurari pentru ca :
1. Nu am avut niciodata telefoane foarte scumpe
2. Telefonul fiind nou era deja in garantie

In conditiile in care as avea un telefon scump, poate mi-as face o asigurare .

Buna ziua orange, am un huawei p30 pro, cu asigurare premium, mi-a fost furat in aceasta dimineata, am fost la politie, am declarat furtul, am inchis cartela.
Exista posibilitatea de a il gasi, sau mi se va da altul?

@Alex Aveai asigurare de tip Premium la el?

Teoretic acel telefon se poate localiza daca este asociat unui cont Huawei / Google.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Teretic da, ar trebui sa primesti altul. Daca nu ma insel eu trebuie sa platesti fransiza.

În cazul unui accident sau al furtului, sună la 0374 290 029 de pe orice număr (în intervalul orar 9:00-18:00, de luni până vineri, număr cu tarif normal în rețeaua Orange). Vei afla toate informațiile de care ai nevoie pentru a beneficia de asigurare.

  • În cazul în care ai o polița de asigurare CARDIF, notificarea accidentului trebuie facută în maxim 5 zile lucratoare, iar în cazul furtului în maxim 48h de la descoperire.
  • În cazul în care ai o polița de asigurare CHUBB, notificarea accidentului trebuie facută în maxim 7 zile lucratoare, iar în cazul furtului în maxim 48h de la descoperire.

Toata procedura o ai descrisa aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-sa-fac-in-cazul-unu...

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Va multumesc, am sunat, mi-a spus doamna de la asigurari ca imi trebuie o dovada de la politie precum ca am declarat furtul, maine mi se va da dovada.
Stie cineva in cat timp ti se va da telefonul, pentru ca pe 15 plec in voiaj si am nevoie de unul:(((

Nu cred ca au prea multi asigurare premium,dar consultantul nu ti-a spus cam in cat timp? Probabil ca ceva tot dureaza pana se fac unele verificari...

Nu mi-a spus nimic, maine le trimit pe email,luni sau marti ajung la constanta de unde am luat telefonul sa vorbesc cu ei ca am neovie, sa platesc si franciza

@Alex, găsești aici, în partea de jos a paginii (imaginea 2) toți pașii pe care trebuie să îi parcurgi, cu tot cu intervale de timp.

Merci Vio,acum am vazut postul initial al colegului nostru. Da,e un telefon bun,merita sa "lupte" pentru el dat fiind si contractul de asigurare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!