Întrebare cu răspuns(uri)

Cum utilizez orange Tv Go?

Cum pot utiliza Orange TV Go?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Activează mai întâi opțiunea Orange TV Go potrivită nevoilor tale, pe numărul cu care ți-ai creat un cont online Orange. Poți să vezi aici ce opțiune ți se potrivește cel mai bine, iar dacă nu ai încă un cont online, îți poți crea unul acum.

Indiferent dacă ai sau nu o opțiune Orange TV Go activată, poți accesa conținutul gratuit din Orange TV Go în aplicația Orange TV Go sau pe tvgo.orange.ro: canalul Orange info, filmele sau posturile TV oferite gratuit în cadrul promoțiilor. Trebuie doar să te conectezi cu datele contului tău Orange.
De exemplu , la abonamentul Orange Me 11 ai 5GB internet din care 4.10 poti folosi in roaming SEE cu bonus 27 de canale TV inclusiv canalele PRO si Movie Go Unlimited inclus , poti activa optiunea pentru doua luni gratuit , dupa care costa 4 euro , eu am avut-o activata in timp ce ma aflam la Londra pentru cateva zile si am putut urmari emisiuni tv pe smartphone

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

I s-a mai intamplat cuiva urmatoarea situatie in aplicatia Orange TV Go ?

Am net prin fibra de la Orange, firul este intr-un router wireless. Cand incerc sa vad un canal gratuit conectat la wireless-ul de la Orange, imi da urmatoarea eroare: "not available in roaming. Geoblocking" Ce se intampla si de ce nu se remediaza problema daca aceasta provine de la aplicatie ?

Da. La fel ! Atasez si o imagine. Nu stiu de ce nu imi permiteti sa fac capturi de ecran direct in aplicatie !

Salut,
In cazul in care te afli in afara SEE, iti apare aceasta eroare deoarece nu avem drepturi de difuzare, pentru tarile care nu se afla in UE.

Salut! Am investigat la departamentul Tehnic. Astfel, in momentul de fata exista utilizatori ce nu pot accesa canalele TV din aplicatia Orange TV GO. Eroarea este cea din captura ta de ecran. Aceasta situatie este una generala si face obiectul unei ample verificari. Ne cerem scuze pentru neplaceri si te asiguram ca problema se afla in atentia colegilor nostri ce se ocupa de solutionare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!