Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Dacă imi incarc cartela prepay cu ajutorul contului meu Orange, cum pot solicita o chitanța/factura a plății mele?
Prin contul My orange achit valoare cu ajutorul cardului de credit, însă as vrea sa primesc factura acasă. Cum pot proceda?
Factura pentru reîncărcarea prepay se poate vizualiza și descărca din My Orange, secțiunea Facturi/ Filtre/ Reîncarcare.
Alte răspunsuri
Pagina 2 din 2
My Orange si Orange Money sunt 2 lucruri diferite. Daca reincarci din My Orange iti apare reincarcarea pe factura de la abonament. Daca reincarci din Orange Money iti ia banii direct din contul deschis in orange money, din soldul tau adica, exact ca si contul de la alta banca. Totusi daca vrei ceva gen factura ai optiune in coltul din dreapta jos(la iphone, samsung probabil este asemanator) dai acolo si apoi creati un pdf. In modul acesta poti optine o dovada a reincarcarii din Orange Money.
Daca esti client PrePay poti obtine o dovada a reincarcarii de pe extrasul de la banca.
Bună, nu exista aceasta opțiune a facturi pentru reîncărcări prepay ai confirmare prin sms ca a fost încărcat acel număr iar pe my orange găsești detaliat la secțiunea reîncărcare mele lista cu valoarea reîncărcări data ora și numărul reîncărcat. Iar pe factura emisa la finalul fiecărei luni de facturare e trecut separat reîncărcare prepay la costuri suplimentare. Dar poți face altceva dacă vrei chitanță pt reîncărcări și anume. Îți imprimi sa spunem ultima factura și la fiecare reîncărcare făcută o plătești prin paypoint și ai chitanță îți socotești o marja de un leu în plus ex la o încărcare de 5 euro plus TVA vine 28,50. Sper ca te-am ajutat.
Pana de curând se putea descarca factura pentru reîncărcarea cartelei, orice companie este obligată sa ofere o factura pentru o plata efectuată. Deoarece telefonul îl folosesc în interes de serviciu și mi s-a părut mai avantajos sa am cartela în locul unui abonament, obișnuiesc sa reîncărcat factura din contul firmei, având și datele firmei trecute în momentul platii, exista aceasta opțiune în aplicația/contul Myorange. Din pacte de la începutul anului nu am reușit sa mi mai descarc factura, efectiv nu mai exista aceasta secțiune, aplicația are foarte multe erorii. Sper sa se remedieze, devine un impediment în a mai continua sa rămân client Orange.
Poți suna la 300 sau scrie la adresa serviciul.clienti@orange.ro și spune toate aceste lucruri și acolo. Aici, în Comunitate, noi clienții, nu te putem ajuta decât cu sfaturi, nu cu lucruri care țin de contul personal sau altele, pe care le pot face doar cei de la Orange.
Baftă!
Vio73 a răspuns
Rox_RIP a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
un anonim a răspuns
Florian a răspuns
Florian a răspuns
Miha Z a răspuns
micu_pompier a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a fost desemnat cel mai bun respondent
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Ciucuras a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo. a răspuns
Alex G. a răspuns
Alex G. a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Tina a răspuns
Alex G. a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.