Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Ați folosit vreodată serviciul de chat din My Orange? Cât de util vi s-a părut? V-a fost de ajutor?
Am folosit serviciul chat din My Orange si chiar am ramas placut surprinsa de informatie acordate. Deseori am incercat sa intru in legatura cu un operator Orange si m-am pierdut prin meniul stufos si de cele mai multe ori am renuntat.
Eu recomand utilizarea lui cand ai nevoie de lamuriri.
Alte răspunsuri
Interesant, intuitiv, rapid. Serviciul acesta e foarte util.
Folosesc frecvent serviciul chat, pentru că de multe ori, cei de la acest serviciu mi se par mult mai promți și mai capabili să rezolve rapid problemele cu care te confrunți.
Faptul că obții informațiile dorite aproape instant.
Da, am obtinut un raspuns rapid la intrebarile care ma interesau, decat daca as fi apelat la 300 sau pe mail.
Nu l-am folosit pana acum, nu a fost nevoie, insa posibilitatea de a discuta pe chat problemele e mai la indemana, decat sa astepti ca un operator sa fie liber sa poti expune problemele
Am folosit serviciul chat din My Orange si chiar am ramas placut surprinsa de informatie acordate. Deseori am incercat sa intru in legatura cu un operator Orange si m-am pierdut prin meniul stufos si de cele mai multe ori am renuntat.
Eu recomand utilizarea lui cand ai nevoie de lamuriri.
Trebuie sa-l folosesti si te vei convinge cu siguranta de eficienta lui. E un pas inainte fata de trecut cand asteptai in linie un raspuns. ;)
Eu am folosit serviciul chat. Voiam sa aflu și părerea altor persoane. Mi s-a întâmplat sa plec în străinătate anul trecut și mi-am dat seama abia când am ajuns acolo ca imi activasem o opțiune greșita și nu puteam sa sun in țara sau la serviciul de relații cu clienții de la Orange. Am reușit sa ma conectez la o rețea wi fi și așa am descoperit in contul my orange opțiunea de chat. Am intrat acolo, am scris problema și foarte repede am reușit sa o și rezolv și nu doar atât, am găsit și o foarte mare înțelegere din partea operatorului.
L-am folosit acum câteva luni, însă, a durat destul de mult convorbirea pentru ca primeam răspuns destul de lent si, nu puteam sa stau cu ochii in telefon sa astept, iar, aplicația, nu ma notifica in niciun fel, asa ca dura si pana vedeam răspunsul.. sunt curioasă acum, în urma modificărilor cat de mult s-a schimbat..
Merge ok robotul.
@Ascary, nu este vorba despre robot, este messenger-ul din aplicatie.. si acolo tot consultanții raspund..
Cum anulez o reîncărcare ?
Nu prea mai ai cum odata ce ai reincarcat.De asta si sunt tot felul de pasi pana la finalizarea reincarcarii,ca sa nu fie făcută din greseala
Ascary a răspuns
un anonim a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Miha Z a fost desemnat cel mai bun respondent
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Alex G. a răspuns
Romeo a răspuns
Miha Z a răspuns
Ciucuras a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Alex G. a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.