Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot schimba routerul defect?

Am constatat astăzi dimineața că routerul nu mai funcționează. Nu știu cum trebuie sa procedez pentru a avea din nou internet wireless. Mentionez că abonamentul meu este Home Net 12.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Prima data trebuie sa iei legătura cu serviciul tehnic de la Orange pt a încerca remedierea problemei prin telefon, dacă este posibil. Ulterior, dacă problema nu se rezolva, având în vedere ca routerul este în custodie se poate trimite direct la service sau adus într-un Orange Shop și ei îl trimit mai departe pt a fi reparat / schimbat.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
2
1809 / 2000
puncte
Custom field 2
The Special List

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Trebuie mers cu ruterul defect în Orange Shop, iar cei de acolo îl trimit în Service. Dacă e defect, Service-ul ți-l va înlocui cu altul nou. Sigur, e valabilă treaba atâta timp cât dispozitivul respectiv e în garanție.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus