Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am constatat astăzi dimineața că routerul nu mai funcționează. Nu știu cum trebuie sa procedez pentru a avea din nou internet wireless. Mentionez că abonamentul meu este Home Net 12.
Prima data trebuie sa iei legătura cu serviciul tehnic de la Orange pt a încerca remedierea problemei prin telefon, dacă este posibil. Ulterior, dacă problema nu se rezolva, având în vedere ca routerul este în custodie se poate trimite direct la service sau adus într-un Orange Shop și ei îl trimit mai departe pt a fi reparat / schimbat.
Alte răspunsuri
Dupa parerea mea fie suni la relatii cu clientii si explici problema, fie mergi intr-un Orange shop pentru a-l schimba.
Trebuie mers cu ruterul defect în Orange Shop, iar cei de acolo îl trimit în Service. Dacă e defect, Service-ul ți-l va înlocui cu altul nou. Sigur, e valabilă treaba atâta timp cât dispozitivul respectiv e în garanție.
Vio73 a răspuns
The Special List a fost desemnat cel mai bun respondent
Miha Z a răspuns
The Special List a răspuns
Ascary a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.