Întrebare cu răspuns(uri)

Ce resurse includ noile abonamente Orange Me Start?

Mi se par super ok. Vouă nu vi se par?

Noile abonamente Orange Me Start conțin resurse bogate, începând de la 9 EUR. Acestea conțin minute/sms naționale nelimitate și 200 minute internaționale și 10 Gb net și bonus 30 Gb. Următorul este de 14 euro și conține 300 minute internaționale, 15 Gb date și bonus 50 Gb net, iar cel de 19 euro, conține 20 Gb si bonus 80 Gb, 600 minute internaționale.

https://www.orange.ro/abonamente/orange-me/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (3)

Da (8)

73%

8 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

73% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Orange Me start 5/7 euro la retenție, mi s-au părut foarte bune, cu minute și sms nelimitat național și SEE, 400 internațional 20/50 Gb inclus și roaming în SEE.

Retenție inseamnă negocierea pe care o porți cu un consultant pentru a obține o ofertă dorită, atunci când ești pe finalul perioadei contractuale.

Abonamentele Orange Me Start mi se par foarte atragatoare, au multe resurse, cumva, compenseaza faptul ca nu cumperi si un telefon.. iar, daca te decizi sa-ti schimbi telefonul poti cumpara unul nou cu plata in rate direct pe factura Orange, insa aceste telefoane functioneaza doar in reteaua Orange..

Cu siguranta conteaza vechimea in retea cand se discuta altceva si, asa mi se si pare in regula.. cu cat este mai mare vechimea cu atat ar trebui sa fii si tu mai multumit..

La retenție primul lucru la care se uita consultantul cu care discuți este vechimea în rețea. In funcție de asta primești ceva mai bun sau mai puțin bun :)

Din pacate s-a stricat si Orange. Se "repozitioneaza pe piata" incepand cu 01.11.19 si anuleaza toate contractele existente in derulare si te forteaza sa treci la un nou abonament. Daca nu accepti conditiile noului abonament esti liber sa renunti. Totul se face printr-un sms trimis si nu prin email cum este stipulat in contract. Ma gandeam sa iau si abonament la TV si internet de la ei dar avand in vedere noul mod in care-si onoreaza contractele renunt la aceasta idee. RCS-RDS la care am acum abonament TV si internet prin cablu este OK (cu bune si rele) deci nu are rost sa renunt la ceva ce la mine merge si sa trec la "altceva" cu semne de intrebare referitor la indeplinirea contractelor.

@Ileana, repozitionarea se face pentru abonamenteke de 5€, cel putin eu asa am inteles.. Eu n-am primit niciun sms, dar, nici n-am abonament de 5€.. Iar cel de 7€, care il inlocuieste pe cel de 5€, din ce am vazut la un raspuns al cuiva de aici, din comunitate, are nelimitat national.. Mie mi se pare super ok, sa stiu ca pot sta linistita indiferent cat vorbesc si in ce retea este persoana.. In privinta sms-ului, oricare alt furnizor de telefonie procedeaza la fel, cand hotaraste sa schimbe ceva, te anunta despre schimbare si, fiecare client, e liber sa hotarasca ce face mai departe, merge asa inainte, trece la prepay sau se porteaza.. Fiecare cantareste ce conteaza mai mult pentru el si actioneaza in consecinta..

Multumesc pentru comentariu Jay. Eu in mesajul meu am pus accent pe nerespectarea contractului referitor la transmiterea informatiei si faptul ca trebuie sa accepti cateva randuri prin sms ca si noi conditii contractuale. Eu nu cred ca un sms poate inlocui un contract (fie el si electronic) cu atat mai mult cu cat sunt in plina perioada contractuala, In sms nu-mi spune nimic despre celelalte conditii (penalizari, rezilieri, durata contractului ...). Daca eu reziliam contractul se grabeau sa-mi calculeze penalitati conform contractului in schimb daca ei modifica contractul nu sunt penalizati in nici un fel. Asta se intampla cam peste tot in lume ... cand devii foarte mare si puternic consideri ca poti face orice, oricum, oricui.
Am inteles si mesajul administratorului (probabil) si voi posta pe topicul indicat.

@Ileana, inteleg ca tie ti se pare ok sa fii anuntat pe mail despre modificari, nu prin sms.. Poti face o sugestie la subiectul indicat de @DanielaH in privinta modului de transmitere a notificarilor de acest gen..
Si, ca nu ti se pare ok faptul ca tu ai plati penalizari daca ai rezillia, dar, ei nu.. la acelasi subiect, indicat de @DanielaH, vei vedea un raspuns al lui @FaraUnId referitor la cateva randuri extrase din contract.. conform contractului pot modifica orice si sa te anunte cu 30 de zile inainte de aplicare..
Nu stiu daca este neaparat vorba despre faptul ca este o firma mare, eu, in general, astfel de contracte am vazut, atat cat am avut rabdare sa citesc :).. ca sunt facute sa acopere mai multe lucruri si ca sunt gen "take it or leave it".. sunt chestii care nemultumesc, intr-adevar, dar, nu le face doar un furnizor, in general contractele sunt cam la fel in anumite puncte.. cele legate de penalitati, rezilieri, etc.. in privinta asta, nu cred ca putem face ceva..

@FaraUnId, era vorba despre raspunsul tau la intrebarea din link-ul dat de @DanielaH, putin mai sus.. referitor la faptul ca pot modifica oricare prevedere contractuala https://comunitate.orange.ro/questions/2100230-orange-modifica-unilateral-abonamentul-orange-me-5

"Extras din Contractul și condițiile de furnizare a serviciilor voce date si TV:

"Orange România îsi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre prevederile cuprinse in termenii si conditiile Contractului, notificând Clientul asupra modificarilor propuse cu cel putin 30 zile calendaristice înainte ca modificarea sa devina efectiva. Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul in termenul de mai sus, daca nu accepta modificarile propuse, fara a fi obligat la plata vreunei despagubiri catre Orange România, în caz contrar considerându-se ca a acceptat modificarile propuse."

Sursa - https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2019-07/Con...

Pe scurt - Compania nu este obligata sa justifice aceste modificari deorece este acoperita dpv legal de acea prevedere din contract, iar clientul poate denunta unilateral contractul si fara a plati despagubiri. Trebuie doar sa notifice clientul cu cel putin 30 de zile inainte de a opera modificarea."
Am specificat ca daca intra pe acel subiect poate face o sugestie si, poate vedea un raspuns de-al tau.. am editat acum, repetand despre ce subiect este vorba, ca sa nu se mai inteleaga altceva..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!