Întrebare cu răspuns(uri)

Folosiți serviciul de mesagerie vocală?

Eu unul nu folosesc acest serviciu. Voi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

L-am folosit la început când m-am abonat, dar l-am dezactivat, ca taxam prietenii la vremea respectiva, când fiecare minut era contorizat, dacă nu răspundeam repede la telefon. În schimb cu apel la 200 poți dezactiva/activa/micșora/mării timpul de reacție al căsuței vocale.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Si eu l-am dezactivat acum multi ani, pe timpul cand aveam cartela. Cum majoritatea prietenilor aveau cartela, nu-mi puteam permite sa-i las fara credit, taxandu-i la fiecare apel primit.

Totuși este un serviciu util și vine in sprijinul clientului care nu vrea sa piardă nici un apel chiar daca nu răspunde în timp util.

Eu am încercat de fiecare data sa opresc acest serviciu, dar cunosc oameni care folosesc mesageria volaca. Eu personal nu am răbdare sa las mesaj cuiva, dacă am ceva de spus, prefer s-o fac direct nu prin mesaje vocale.

Nu am folosit niciodată mesageria vocala. Cred ca este utila, atunci când nu ai semnal, ca sa vezi cine te-a căutat. In peste 15 ani, de când am telefon, nu am lăsat un mesaj vocal. Prefer mesajele scrise, arunci când nu pot da iau legătura cu o persoana.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus