anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În ce situații trebuie să achit o garanţie sau să fac o plată în avans?

Miha_Z
#StarMember
Un prieten a dorit sa faca un abonament si i s-a cerut sa achite o garantie. Stiti cumva din ce cauza s-a intamplat acest lucru?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
De regulă se cer la: activarea unui abonament nou în rețea, când ți se poate solicita un fond de garanție pentru o perioadă de 3 luni. După ce expiră cele 3 luni, suma achitată de tine se virează direct în contul de facturi şi va fi utilizată pentru a acoperi valoarea facturilor ce se vor emite ulterior pentru abonamentul nou activat. Pentru activarea serviciului Roaming : garanția care îți poate fi solicitată se va constitui sub forma unui avans şi se va vira direct în contul tău de facturi. Avansul plătit se va regăsi pe prima situație financiară şi va diminua suma totală de plată din acea factură.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Ascary
Campion certificat
Nu am întâlnit această situație însă este posibilă. Scenarii sunt mai multe din ce am citit pe siteul Orange. Las linkul poate îl ajută pe prietenul tau să înțeleagă de ce i s-au cerut acest lucru https://www.orange.ro/help/in-ce-situatii-trebuie-sa-achit-o-garantie-sau-sa-fac-o-plata-in-avans-19

Miha_Z
#StarMember
Merci mult, cine stie poate era rau platnic si ca masura de siguranta au aplicat acea politica.

Vio73
#StarMember
De regulă se cer la: activarea unui abonament nou în rețea, când ți se poate solicita un fond de garanție pentru o perioadă de 3 luni. După ce expiră cele 3 luni, suma achitată de tine se virează direct în contul de facturi şi va fi utilizată pentru a acoperi valoarea facturilor ce se vor emite ulterior pentru abonamentul nou activat. Pentru activarea serviciului Roaming : garanția care îți poate fi solicitată se va constitui sub forma unui avans şi se va vira direct în contul tău de facturi. Avansul plătit se va regăsi pe prima situație financiară şi va diminua suma totală de plată din acea factură.

Razvan
#StarMember
Orange/Vodafone/Telekom administrează o baza de date comuna, denumita Preventel, în care clienții rău platnici sunt trecuți în aceasta și în funcție de istoricul lor, li se cere o anumita garanție la abonare.

Ascary
Campion certificat
În trecut știu că operatorii din Romania colaborau și cu băncile și era mai greu să obții un credit daca aveai datorii la un operator. Nu stiu daca mai e valabil și acum

Vio73
#StarMember
Cred că este. Dacă te bagă în biroul ăla de rău platnic sau cum se mai cheamă, e greu de tine.

Miha_Z
#StarMember
Am avut si eu prieteni rau platnici la Orange si stiu ca au fost cativa ani in care nu li s-a mai permis sa faca abonamente la ei.

Vio73
#StarMember
Clar, dacă ai probleme, nici vorbă să mai faci curând abonament la ei. De regulă, nici la ceilalți. Doar prepay!

Romeo_
Senior certificat
Nu cred ca este corect sa mi se ceara niste bani in avans pt un serviciu de care nu am beneficiat...dar in ziua de azi totul este posibil.Stiam ca aceasta masura se aplica rau platnicilor care intarzaiau la plata facturilor.

Miha_Z
#StarMember
Se aplica aceasta masura si rau platnicilor, dar si noilor clienti de frica de a nu lua telefoane la fidelizare si apoi sa se faca nevazuti.

Adax
Junior entuziast
Dacă nu are vechime în rețea și vrea un telefon la bani mai putini, se plătește o garanție.... Asa este procedura din câte stiu