Întrebare cu răspuns(uri)

În ce situații trebuie să achit o garanţie sau să fac o plată în avans?

Un prieten a dorit sa faca un abonament si i s-a cerut sa achite o garantie. Stiti cumva din ce cauza s-a intamplat acest lucru?

De regulă se cer la:
activarea unui abonament nou în rețea, când ți se poate solicita un fond de garanție pentru o perioadă de 3 luni. După ce expiră cele 3 luni, suma achitată de tine se virează direct în contul de facturi şi va fi utilizată pentru a acoperi valoarea facturilor ce se vor emite ulterior pentru abonamentul nou activat.

Pentru activarea serviciului Roaming : garanția care îți poate fi solicitată se va constitui sub forma unui avans şi se va vira direct în contul tău de facturi. Avansul plătit se va regăsi pe prima situație financiară şi va diminua suma totală de plată din acea factură.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu am întâlnit această situație însă este posibilă. Scenarii sunt mai multe din ce am citit pe siteul Orange. Las linkul poate îl ajută pe prietenul tau să înțeleagă de ce i s-au cerut acest lucru
https://www.orange.ro/help/in-ce-situatii-trebuie-sa-achi...

Orange/Vodafone/Telekom administrează o baza de date comuna, denumita Preventel, în care clienții rău platnici sunt trecuți în aceasta și în funcție de istoricul lor, li se cere o anumita garanție la abonare.

În trecut știu că operatorii din Romania colaborau și cu băncile și era mai greu să obții un credit daca aveai datorii la un operator. Nu stiu daca mai e valabil și acum

Cred că este. Dacă te bagă în biroul ăla de rău platnic sau cum se mai cheamă, e greu de tine.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am avut si eu prieteni rau platnici la Orange si stiu ca au fost cativa ani in care nu li s-a mai permis sa faca abonamente la ei.

Clar, dacă ai probleme, nici vorbă să mai faci curând abonament la ei. De regulă, nici la ceilalți. Doar prepay!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu cred ca este corect sa mi se ceara niste bani in avans pt un serviciu de care nu am beneficiat...dar in ziua de azi totul este posibil.Stiam ca aceasta masura se aplica rau platnicilor care intarzaiau la plata facturilor.

Se aplica aceasta masura si rau platnicilor, dar si noilor clienti de frica de a nu lua telefoane la fidelizare si apoi sa se faca nevazuti.

Dacă nu are vechime în rețea și vrea un telefon la bani mai putini, se plătește o garanție.... Asa este procedura din câte stiu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!