Întrebare cu răspuns(uri)

Activare Roaming de pe alt număr

Sunt în străinătate, am Roamingul activ și vreau sa îl activez și pt un alt număr al unui prieten, de pe telefonul meu. Pot sa fac asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Anul trecut eu am sunat la 300 si eram in Macedonia si a mers. Dar se mai poate apela si la numărul +40 374 300 300 si se taxeaza ca apel international de roaming catre Romania.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Vio73 stiu ca doar titularul de abonament poate suna la relatii cu clientii, de aceea am si zis ca acel prieten poate suna de pe numarul lui si furniza datele personale.

Credeam ca roamingul se activeaza de persoana care doreste sa il foloseasca in afara tarii la putin timp inainte de a iesi din tara; nu stiam ca sunt si alte metode de activare.Multumesc.

Sunt mai multe situații cu roamingul ăsta, din păcate... O prietenă a plecat alaltăieri în Israel și, când a ajuns acolo, pauză roaming, deși îl avea activat... M-a sunat de pe un alt telefon al unei colege de călătorie și m-a rugat să i-l activez din țară, dacă pot... Am sunat la serviciul clienți, unde am explicat problema, domnișoara a verificat, apoi mi-a zis că da, într-adevăr are activat roamingul, însă doar pentru spațiul UE, respectiv nu îl are pentru spațiul extra-comunitar, de unde face Israelul parte... Singura soluție (ea fiind pe abonament) este să sune de pe un alt număr la 0040374300300, apoi, după ce intră robotul și începe să vorbească, trebuie să selecteze 1, apoi 5, apoi 2, apoi 0 (zero)... Atunci va fi preluată de un operator, care va vorbi cu ea pentru identificare și i-l va activa imediat...

@Vio73, Din moment ce NU AI roaming, înseamnă că NU AI semnal... Cum poți accesa 300, sau chat, sau serviciul clienți, sau *100# din moment ce nu ai semnal ? Pur și simplu primești o notificare pe ecran în care scrie „Neînregistrat în rețea”, sau „Numai apeluri de urgență” sau „Serviciu indisponibil”...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!