Întrebare cu răspuns(uri)

Număr de puncte Thank You diferit in magazinul online

Acum cateva luni am achizitionat online produse Orange pentru ca punctele Thank You erau duble fata de magazin. De ce nu este acelasi numar de puncte?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

În my Orange punctele valorează mai mult la prelungirea unui contract de abonament cu telefon. Pentru fiecare an petrecut alături de Orange, primește 10% în plus la punctele thank you, pana la 10 ani, astfel încât după 10+ ani ajungi la 100%, punctele se dublează. În cazul în care sunt colegi printre noi cu o vechime mai mica de 10 ani, punctele Orange Thank You vor valora cu un procent cuprins între 110 - 190% mai mult decât punctele strânse în magazinul fizic.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Din punctul meu de vedere este vorba de o strategie de marketing prin care firma incearca sa promoveze magazinul online. Si cum o putea face mai bine decat prin dublarea punctelor Thank You si oferte bune la mobile.

În magazinul online valoarea punctelor este dublă față de Shop sau parteneri, dar asta este valabil la achiziția unui telefon, prin prelungirea contractului. Nu la orice achiziție se dublează punctele.

Se dublează numărul punctelor pentru a veni in sprijinul clientului printr-un preț mai mic și bineînțeles pentru al atrage să facă achiziții din magazinul online.

Da, dacă ai pachet Love, punctele valorează dublu față de cele pe care le ai în mod normal, adică 0,2 euro față de 0,1.

Salutare, avand in vedere si aglomerația uneori, in magazinele, cat si partenerii Orange, compania încearcă pe cat posibil sa promoveze cat mai mult platforma online, decat cea reala, efectiv prezent in magazin, iar punctele Oty, Thank You, au alta valoare fata de magazin propriu Orange, cu cel online. Pe o parte este bine, pentru ca sunt anumite lucruri, fie accesorii sau gadgeturi care in magazin au un anumit numar limitat pe stoc, cat online, este alocat mai mult, plus ca mediul online mai ofera de multe ori si alte discounturi fata de magazin.
Da este un criteriu de a promova aceasta platforma.

Oricum ar fi, este mult mai rentabil să folosești magazinul online, din mai toate punctele de vedere: nu trebuie să te deplasezi până acolo, prețurile sunt mai ok, punctele thank you sunt duble (uneori chiar triple), etc.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!