Întrebare cu răspuns(uri)

Program de fidelizare la terminarea contractului

Credeți că ar fi util un program de fidelizare la terminarea contractului, în funcție de anumite criterii? Mi s-ar părea util să existe un program corect de fidelizare în funcție de vechime, mărimea abonamnetului/lor, numărul de abonamente, etc. Nu mi se pare corect ca un abonat care are doi ani vechime să aibă beneficii mai multe decât unul cu 15, doar că amenință cu plecarea. Ce părere aveți?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, asa ar trebui, ca ofertele de retenție sa fie mai transparente și cei mai vechi abonați, care au fost loiali companie sa primească discounturi direct proporțional cu valoarea abonamentelor. Astăzi, companiile aleargă după clienții mobili, care prin portare se rotesc odată la 2 ani, încurajându-i cu oferte de nerefuzat, urmând ca după 2 ani sa plece, fiind la rândul lor nemulțumiți ca și alții primesc oferte mai avantajoase la portare, decât ei la retenție. Tendința globală este, cu cât ești mai vechi în rețea, cu atât scad șansele sa obții o oferta avantajoasă, deoarece comoditatea și obișnuința devine rutină.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (24)

86%

24 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

86% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

"Nu spera si nu ai teama" / Ramai calma si ia seama / Chiar si Eminescu a scris / Sa nu luati viata ca vis. /// Si eu am sperat candva / Ca vechimea va conta / Pana cand am realizat / Ca vechimea-i doar.... un blat. /// Facut ca Orange sa te tina / Captiva si fara vina, / Abonamentul sa-ti platesti / Sau alte servicii de poftesti. /// Asa-am ajuns de-am renuntat / Si-am reziliat acel contract / Si banii facturii alocati lunar / Profit devin direct in buzunar. /// Fidelitatea e un ambalaj / Ce ti se-ofera tie, ca un avantaj / Ca daca pretul facturii ar purta o vina / Fidelitatea sa te mai retina.

@Ascary: stii povestea cu celebritatea? Poate sa fie fatala. Nu se stie niciodata, dar trai-vom si vom mai vedea orice viata ne va da. Pe de alta parte, ma dedic Comunitatii asa cum si voi o faceti ajutandu-ne reciproc si neconditionat de alte foloase banesti sau materiale. Totul pentru informatie, dezvoltare & fun.

@Săvut Vasile Din pacate, la Orange, vechimea in retea a devenit un fel de apa de ploaie in momentul in care se solicita o renegociere de abonament.

Clientii care vin din portare au acces la oferte net superioare, comparativ cu ofertele de fidelizare pentru abonatii cu vechime considerabila.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!