Întrebare cu răspuns(uri)

Erori de afișare în My Orange

Am observat de ceva timp câteva probleme cu aplicația My Orange.
Exista o discrepanta între Cronosul din aplicație și cel obținut prin SelfCare, în sensul ca în My Orange nu îmi arata cât mai am din internetul din Family.
Astăzi am observat ca aparent nu e plătită factura, deși am făcut plata prin Orange Money la timp.
Voi aveți probleme de genul asta!?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (1)

33%

1 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Sigur că avem helperii noștri și în comunitate.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Sâmbătă, am întâmpinat o problema atunci când am vrut sa adaug un număr de telefon in lista mea. Am cerut ajutor on-line și mi s-a explicat ca aplicația mai da din când in când erori. Am fost sfătuită sa încerc adaug numărul dintr-un browser. Așa am și făcut, fără nici o problema. Deci, dacă intampinati probleme in aplicație, încercați varianta browser.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
2893 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Si mie mi s-a intamplat sa vad factura neachitata, dar, stiind ca am platit n-am facut nimic in acest sens, nici nu m-am mai gandit la asta.. s-a reactualizat informatia pana la urma, dar, n-am urmarit niciodata sa vad in cat timp..

De regulă se actualizează în 24-48 de ore.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Eu nu prea urmaresc Cronos-ul, doar cand consider ca am facut un trafic de net prea mare si vreau sa vad daca e cazul sa ma limitez sau cand sunt plecata din tara.

E bine să-l urmărești totuși!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Dar cu actualizarea unor secțiuni din My Orange în sensul trecerii la versiunea nouă ce se mai aude? Mulțumesc!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Mulțumesc!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!