Întrebare cu răspuns(uri)

Erori de afișare în My Orange

Am observat de ceva timp câteva probleme cu aplicația My Orange.
Exista o discrepanta între Cronosul din aplicație și cel obținut prin SelfCare, în sensul ca în My Orange nu îmi arata cât mai am din internetul din Family.
Astăzi am observat ca aparent nu e plătită factura, deși am făcut plata prin Orange Money la timp.
Voi aveți probleme de genul asta!?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (1)

33%

1 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 3

Asa este. Si eu am sesizat asta la ei, faptul ca in aplicatia my orange, cronosul nu este actualizat. Raspunsul pe care l-am primit a fost ca pentru prepay se actualizeasa o data pe zi, si anume dimineata. Mi se pare foarte ciudat. De ce mai exista in aplicatie daca nu este actualizat? Eu pentru a afla informatiile updatate tot varianta de a suna la acel nr scurt cronos pentru prepay.

Apropos de factura, am verificat și în dimineața asta și nu îmi mai arata ca ar fi scadenta depășită, doar ca e factura neachitata (pe aceeași valoare), ceea ce pare a fi în regula. Oricum treaba cu scadenta nu mai ținea de actualizare în 1-2 zile ca era plătită din 25 aprilie. Iar Cronosul în continuare nu îmi arata disponibilitatea pachetului Family de internet, deși am fost asigurat ca el exista acolo. E posibil sa fie afișat în cronos doar când ai epuizat celelalte resurse, ceea ce e puțin ciudat.

Raportat la aplicația Orange Money aceasta se actualizează mai rapid decât aplicația My Orange care uneori are nevoie și de 24 de ore că sa se actualizeze. Desigur aici mă refer doar la plata facturilor nu si la Cronos.

Colegul The Special List mi s-a întâmplat de multe ori că reinstalare a unei aplicații nefuncționale,sa fie singura soluție fiabila. Desigur nu mă pot pronunța 100% că în cazul aplicației My Orange reinstalare a sa fie ultima soluție,dar la modul general,da.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!