Întrebare cu răspuns(uri)

Erori de afișare în My Orange

Am observat de ceva timp câteva probleme cu aplicația My Orange.
Exista o discrepanta între Cronosul din aplicație și cel obținut prin SelfCare, în sensul ca în My Orange nu îmi arata cât mai am din internetul din Family.
Astăzi am observat ca aparent nu e plătită factura, deși am făcut plata prin Orange Money la timp.
Voi aveți probleme de genul asta!?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu am intampinat astfel de probleme. M-am uitat si acum sa vad daca sunt la fel cele 2 Cronus-uri si corespund. Poate a fost o problema cu actualizarea datelor dintre cele aplicatii.

Parerea mea este ca daca problema persista si esti un caz izolat sa suni la 300 si sa intri in legatura cu un operator pentru a le aduce la cunostinta. Ca sa intri direct in legatura cu ei dupa ce apelezi 300 formezi 520 si astfel nu mai ratacesti prin meniul stufos.

Și mie mi s-a intamplat să-mi mai apară că am datorii, de mai multe ori. Mai de fiecare dată sunam la 300 și mi se spunea că încă nu s-a actualizat contul. Pentru liniștea sufletească, e bine să suni la ei.

@Mihai Z din fericire am scăpat de meniul stufos de luni bune, când sun la 300 intru direct în legătură cu un operator.
@Vio73 nu îmi pun problema ca nu s-a înregistrat plata, doar semnalam probleme cu aplicația în sine, ea e problema sigur.

Când plăteam online prin aplicația contul meu pe web, dura câteva zile pana se actualiza plata, dar nu îmi făceam probleme, știam ca e totul în regula și se va aloca în câteva zile bani și în aplicație. Momentan in my Orange, plata facturii se aloca instantaneu.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Părerea mea este că ar trebui să îți reinstalezi aplicația. În ultimul timp și mie îmi dă un loading permanent când deschid aplicația. Ar trebui sa o reinstalez și eu.

@Ascary nu cred ca are nicio treaba cu reinstalarea aplicației. Are update-ul la zi, dacă era se rezolva după update. În rest, nu sunt probleme, se mișcă bine, nu are lag-uri.

Azi e duminica, se mai odihnește și serverul :D. Cu siguranță, mâine după ora 9, balanta contului se va actualiza.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Asa este. Si eu am sesizat asta la ei, faptul ca in aplicatia my orange, cronosul nu este actualizat. Raspunsul pe care l-am primit a fost ca pentru prepay se actualizeasa o data pe zi, si anume dimineata. Mi se pare foarte ciudat. De ce mai exista in aplicatie daca nu este actualizat? Eu pentru a afla informatiile updatate tot varianta de a suna la acel nr scurt cronos pentru prepay.

Apropos de factura, am verificat și în dimineața asta și nu îmi mai arata ca ar fi scadenta depășită, doar ca e factura neachitata (pe aceeași valoare), ceea ce pare a fi în regula. Oricum treaba cu scadenta nu mai ținea de actualizare în 1-2 zile ca era plătită din 25 aprilie. Iar Cronosul în continuare nu îmi arata disponibilitatea pachetului Family de internet, deși am fost asigurat ca el exista acolo. E posibil sa fie afișat în cronos doar când ai epuizat celelalte resurse, ceea ce e puțin ciudat.

Ar trebui sa figureze deja la resurse disponibile.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Raportat la aplicația Orange Money aceasta se actualizează mai rapid decât aplicația My Orange care uneori are nevoie și de 24 de ore că sa se actualizeze. Desigur aici mă refer doar la plata facturilor nu si la Cronos.

Colegul The Special List mi s-a întâmplat de multe ori că reinstalare a unei aplicații nefuncționale,sa fie singura soluție fiabila. Desigur nu mă pot pronunța 100% că în cazul aplicației My Orange reinstalare a sa fie ultima soluție,dar la modul general,da.

Ia legătura cu Orange helper pe Softpedia, suna la 300 sau sesizare din my Orange.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!