Întrebare cu răspuns(uri)

Erori de afișare în My Orange

Am observat de ceva timp câteva probleme cu aplicația My Orange.
Exista o discrepanta între Cronosul din aplicație și cel obținut prin SelfCare, în sensul ca în My Orange nu îmi arata cât mai am din internetul din Family.
Astăzi am observat ca aparent nu e plătită factura, deși am făcut plata prin Orange Money la timp.
Voi aveți probleme de genul asta!?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (1)

33%

1 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 3

Nu am intampinat astfel de probleme. M-am uitat si acum sa vad daca sunt la fel cele 2 Cronus-uri si corespund. Poate a fost o problema cu actualizarea datelor dintre cele aplicatii.

Parerea mea este ca daca problema persista si esti un caz izolat sa suni la 300 si sa intri in legatura cu un operator pentru a le aduce la cunostinta. Ca sa intri direct in legatura cu ei dupa ce apelezi 300 formezi 520 si astfel nu mai ratacesti prin meniul stufos.

Și mie mi s-a intamplat să-mi mai apară că am datorii, de mai multe ori. Mai de fiecare dată sunam la 300 și mi se spunea că încă nu s-a actualizat contul. Pentru liniștea sufletească, e bine să suni la ei.

@Mihai Z din fericire am scăpat de meniul stufos de luni bune, când sun la 300 intru direct în legătură cu un operator.
@Vio73 nu îmi pun problema ca nu s-a înregistrat plata, doar semnalam probleme cu aplicația în sine, ea e problema sigur.

Când plăteam online prin aplicația contul meu pe web, dura câteva zile pana se actualiza plata, dar nu îmi făceam probleme, știam ca e totul în regula și se va aloca în câteva zile bani și în aplicație. Momentan in my Orange, plata facturii se aloca instantaneu.

Părerea mea este că ar trebui să îți reinstalezi aplicația. În ultimul timp și mie îmi dă un loading permanent când deschid aplicația. Ar trebui sa o reinstalez și eu.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@Ascary nu cred ca are nicio treaba cu reinstalarea aplicației. Are update-ul la zi, dacă era se rezolva după update. În rest, nu sunt probleme, se mișcă bine, nu are lag-uri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!