Întrebare fară răspuns

De cand sunteti clienti Orange?

Eu sunt abonat Orange de 13 ani si vreo 4 ani am avut si cartela Pre Pay. In aceasta perioada am avut si 6 abonamente pentru membrii familiei si in mare parte am fost multumita de aceasta retea si de beneficiile oferite. Voi de cat timp sunteti in retea? Sunteti multumiti de ce primiti?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 3 din 36

Bine ai venit în Comunitate, Nimcid25! Uite-așa încet, încet, ne strângem cât mai mulți pe aici. Nu contează vechimea, ci contribuția pe care ți-ai adus-o și pe care o să ți-o aduci în cadrul acestei comunități! Doamne ajută și mulțumesc!

Am inceput aventura GSM in 1998 cu un abonament Connex. In 2009 am plecat in UK unde am continuat cu un Vodafone UK. Am revenit in tara in 2017, am observant cat de mult a avansat Orange tehnologic si mi-am portat numarul vechi din 1998 in reteaua Orange pe abonament corporate. Anul acesta in Aprilie am scos abonamentul din flota corporate si am facut un contract pe mine, pentru a beneficia de eSIM. Orange, astept cu nerabdare Apple Watch Cellular !! :) . Rezumat, am un numar de 21 de ani de zile, mandru ca este in reteaua Orange.

Salutari :D
Eu sunt client Orange de cel putin 14 ani . Am avut atat abonamente, cat si cartela.

Tati era si el pe Orange, mami e in continuare pe abonament, fratele meu mai mic la fel, bunicii, unchii si matusile tot asa. Poate e o chestie familiala sau regionala, ideea e ca unii dintre noi am incercat de vreo 3x sa ne facem abonament in alte retele ( de dragul telefoanelor ce le puteam primi), insa mereu ne-am intors la Orange .

In Baia Mare e foarte popular si in plus, sunt multe Orange Shop-uri la care putem apela cand avem nevoie de ajutor, sau in care putem admira noile smartphone-uri . De asemenea, rudele din satele din apropiere sunt si ele in Orange, avem semnal bun si ne putem intelege cand ne auzim la telefon . De aceea, am ramas ca si "Trib" in aceeasi retea .

Sunt cu Orange din 2001, prepay. Am schimbat vreo 2 numere, am avut abonament, am renuntat pentru un an, acum sunt din nou pe abonament, cu telefon luat la pret redus. Am avut in paralel abonament de serviciu Connex, stramosul Vodafone, dar si Digi, insa am ramas personal la Orange.
Am intampinat unele mici probleme, la primul abonament, cand mi s-a comunicat un pret si factura a venit cu o surpriza.
Nu am schimbat operatorul pentru ca un dealer mi-a oferit informatii gresite, dar era sa il schimb cand nu mai reuseam sa trec la prepay, din cauza Serviciului Clienti, la care a trebuit sa apelez de 3 ori pentru a fi luata cererea in seama.

Chiar ca adevărate povesti. Câte experiențe și câte schimbări. In definitiv, oamenii merg unde le e mai bine, cine le oferă mai multe și cine este mai aproape de nevoile pe care ei le au.

Ai intampinat cateva probleme. Daca a fost problema operatorului Orange cu furnizarea de informatii gresite, eu n-as fi acceptat acel contract. Fie mi-l reziliau, fie isi asumau greseala si mi-l lasau cum il facuse. Mi s-ar fi parut corect ca eu ca si client sa nu sufar din cauza unor greseli interne.

Pe numărul principal de la Orange am avut mereu abonament, am mai avut prin facultate și un prepay Orange, la vremea aceea resursele la abonament erau puține și scumpe.

Am aproape 2 decenii in orange si ce sa zik ,daca inca sunt aici inseamna ca e ok

cell_vmc
cell_vmc

cell_vmc

User level
Nivel
1
280 / 750
puncte
Custom field 2
cell_vmc

Din 2008 sunt client.

Kanezu
Kanezu

Kanezu

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Kanezu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!