Întrebare cu răspuns(uri)

Service reparații telefoane și accesorii

Dacă obiectele Orange (telefoane și accesorii) necesita reparare, cum se procedează?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ai posibilitatea sa le trimiti in service. Poti sa le trimiti in service in doua moduri.
Primul presupune sa intri in "Contul meu" la sectiunea "Service telefoane/ trimite telefon in service". Completezi acolo toate informatiile despre telefon si ce ti se mai cere si astepti cuminte curierul sa vina sa ti-l ia de la adresa mentionata de tine. Cand se termina operatia, un alt curier iti va aduce inapoi obiectul. Asta te costa cativa lei (20 parca).
A doua modalitate presupune sa te deplasezi la un magazin Orange pentru a-l trimite in service. Vei fi anuntata cand reparatia este gata.
Ce trebuie stiut insa, este ca in ambele cazuri trebuie sa ai la tine sau sa pregatesti tot ceea ce tine de telefon/accesoriu (de exemplu pentru telefoane trebuie sa ai si incarcatorul, cutia, factura, garantia, polita de asigurara daca o ai).
Succes si la cat mai putine evenimente de acest fel.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Prin apelarea servicii clienți la numărul gratuit 300 în rețeaua Orange,la numărul 0374300300 în rețeaua națională sau printr-un email la service@orange.com unde vei descrie situația telefonului sau accesoriului tau.Aici ai un tutorial despre cum poți trimite telefonul tau într-un service Orange.https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-servic...

Cea mai la indemana metoda mi se pare cea cu Orange Shop. Merg in Shop, inmanez operatorului Orange echipamentul sau mobilul defect si astept sa ma contacteze cand sunt reparate.

Pentru cei din București, recomand Orange Care service Dunarea/Victoriei sau chiar la sediul central din Orange Skanska.

Mai există și soluția să chemi un curier care să preia dispozitivul de acasă. Acest lucru se face din contul My Orange, accesând ramura ,,Service".

Consider ca acesta este un caz care ar necesita deplasarea la magazinul de unde a fost cumparat produsul, de preferat in ambalajul lui, ar fi mai protejat, cred ca este mai scurt drumul pana la rezolvare daca te deplasezi in cel mai scurt timp la furnizor si, cu siguranta tb sa ai la tine factura si garantia..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus