Întrebare cu răspuns(uri)

Service reparații telefoane și accesorii

Dacă obiectele Orange (telefoane și accesorii) necesita reparare, cum se procedează?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ai posibilitatea sa le trimiti in service. Poti sa le trimiti in service in doua moduri.
Primul presupune sa intri in "Contul meu" la sectiunea "Service telefoane/ trimite telefon in service". Completezi acolo toate informatiile despre telefon si ce ti se mai cere si astepti cuminte curierul sa vina sa ti-l ia de la adresa mentionata de tine. Cand se termina operatia, un alt curier iti va aduce inapoi obiectul. Asta te costa cativa lei (20 parca).
A doua modalitate presupune sa te deplasezi la un magazin Orange pentru a-l trimite in service. Vei fi anuntata cand reparatia este gata.
Ce trebuie stiut insa, este ca in ambele cazuri trebuie sa ai la tine sau sa pregatesti tot ceea ce tine de telefon/accesoriu (de exemplu pentru telefoane trebuie sa ai si incarcatorul, cutia, factura, garantia, polita de asigurara daca o ai).
Succes si la cat mai putine evenimente de acest fel.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Prin apelarea servicii clienți la numărul gratuit 300 în rețeaua Orange,la numărul 0374300300 în rețeaua națională sau printr-un email la service@orange.com unde vei descrie situația telefonului sau accesoriului tau.Aici ai un tutorial despre cum poți trimite telefonul tau într-un service Orange.https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-servic...

Cea mai la indemana metoda mi se pare cea cu Orange Shop. Merg in Shop, inmanez operatorului Orange echipamentul sau mobilul defect si astept sa ma contacteze cand sunt reparate.

Pentru cei din București, recomand Orange Care service Dunarea/Victoriei sau chiar la sediul central din Orange Skanska.

Mai există și soluția să chemi un curier care să preia dispozitivul de acasă. Acest lucru se face din contul My Orange, accesând ramura ,,Service".

Consider ca acesta este un caz care ar necesita deplasarea la magazinul de unde a fost cumparat produsul, de preferat in ambalajul lui, ar fi mai protejat, cred ca este mai scurt drumul pana la rezolvare daca te deplasezi in cel mai scurt timp la furnizor si, cu siguranta tb sa ai la tine factura si garantia..

În primul rând în Shop, așa este, abia apoi se mai găsesc alte soluții, dacă nu ai posibilitatea să ajungi acolo.

Probabil Orange are incheiat contract cu firme de service care ofera acoperirea garantiei sau au service-ul propriu

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Din experiența dvd un telefon mobil căzut în apă ar mai putea fi reparat ?
Nu se mai deschide iar singura chestie care mai mișcă cât de cât e alimentarea cu energie, pus la încărcat ledul se aprinde .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Salut!
De regulă, nu prea mai are șanse, dar depinde cât a stat acolo și ce tip de telefon este. Încearcă să-l lași la uscat câteva zile (nu la soare) și vezi după aceea ce mai face.

E cel despre care am zis pe Softpedia .
REDMI NOTE 5 . Global version care ar merge LTE .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Yeap .Am dat un mail la clinica GSM pentru o încercare de reparare .
Mă gândesc însă că și aici sunt useri cu bune cunoștințe în domeniul acesta .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
513 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!