Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Deci ai introdus greșit codul PIN de 3 ori și îți cere codul PUK? Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ChatBot-ului Djingo sau poți alege altă variantă din răspunsul marcat ca soluție, mai jos.
Pașii pentru a obține codul PUK cu ajutorul lui Djingo:
Tu ce alte modalități cunoști pentru a afla codul PUK?
Se mai poate afla codul PUK folosind una dintre variantele următoare:
Alte răspunsuri
Pagina 3 din 4
Super tare răspunsul tău.
@Mădălin, in contul tau de client ai toate informațiile necesare..
In aplicatia de mobil, de exemplu, daca intru pe servicii si apoi deblocare cartela-cod puk îmi arata, pentru toate numerele de telefon codul puk... fara sa fac eu ceva...
Presupun ca si in varianta web la servicii ar trebui să arate aceste informații.. dar, o sa încerc sa ma uit astăzi..
Mie, la câte numere de telefon stiu pe dinafară, mi s-ar părea wow sa nu-ti stii propriul numar..
In cazul in care nu ai cont My Orange si nici abonament in care se poate vedea titularul, cei de la Orange pot descoperi numarul si PUK-ul aferent dupa seria SIM-ului.
@Miha Z: dar cum spuneam anterior, tot iti vor cere chiar si la prepay cateva date de identificare. Dar daca tu ca solicitant... pauza, atunci asteptarile sunt supradimensionate.
@FLo_1 stiu ca se cer mai multe date, dar intr-un fel trebuie si operatorii sa aiba certitudinea ca al lui este numarul. Si ca posesor al cartelei trebuie sa stii ce numere suni frecvent sau daca e cartela cu ce credit ai incarcat ultima data.
Cel mai simplu si rapid, de pe un alt nr orange se apeleaza *100#, se alege ramura 5, din nou ramura 5 si se intrduce nr de telefon dorit. Daca PUK-ul este pt nr de prepay, codul este trimis instant. Pt nr de abonament se cere, suplimentar, parola Orange ThankYou.
@Vlad D: si ce faci cu cei care nu-si mai amintesc datele de identificare ale SIMului? Adica... numarul de telefon in cauza, Eu zic sa ramana cu SIMul blocat.
Cea mai simplă metodă este cea din My Orange/ servicii. Încercați !
Trebuie să ai un al doilea telefon, având cartelă în aceeași rețea,apel la *100# alege opţiunea 4 - Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr
apoi 5 - Află codul PUK.
introdu numărul de telefon pentru care doreşti să afli codul PUK
codul PUK va apărea afişat pe ecran
apel gratuit la *100# ( 3 - Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr, apoi 5 - Află codul PUK)
La *100#. O sa gasesti acolo.
Serviciul clienți 300
Din contul My Orange găsești codul Puk aferent numărului tau.
Cod PUK Orange
Contul My Orange → acceseaza „Mai multe” – „Servicii” – „Deblocare cartela SIM” – „Codul PUK”
Apeleaza *100# → alege optiunea „Abonamentul meu, optiuni si blocare numar”, apoi „Afla codul PUK” si introdu numarul de telefon pentru care doresti sa afli codul
Apeleaza Serviciul Clienti, la numarul 300 (de pe orice alt numar Orange) sau 0374.300.300 de pe un numar din alta retea → alege ramura 3 (tasta 4) daca ai o cartela PrePay sau ramura 3 (tasta 5) daca ai un abonament
Acceseaza Chatbot Djingo (il gasesti in sectiunea Help – Telefoane si setari, in coltul din dreapta, jos) → click pe Chatbot, te inregistrezi in contul My Orange si poti solicita aflarea codului PUK
Cel mai simplu este sa îl iei de pe cardul din care ai scos cartela din ca să o bagi în telefon
DanielaH a răspuns
Dan Razoare a răspuns
DanielaH a răspuns
Coco 80 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Sarb Mircea Daniel a răspuns
IphoneIOSSucks a răspuns
Jay a răspuns
IphoneIOSSucks a răspuns
ADSADY a răspuns
DanielaH a răspuns
zven a răspuns
FLo1 a răspuns
Flo24 a răspuns
Anonim2 a răspuns
Anonim2 a răspuns
Klaus_1 a răspuns
BEL a răspuns
Marina_5 a răspuns
Ionut_49 a răspuns
Alin Iulian a răspuns
Alex86 a răspuns
Mary_13 a răspuns
Aydinel a răspuns
FLo1 a răspuns
Vlad D a răspuns
Miha Z a răspuns
FLo1 a răspuns
Miha Z a răspuns
Jay a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.