Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
REGULAMENTUL CAMPANIEI „Asculta-ti muzica cu #ComunitateaOrange”
1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL CAMPANIEI
1.1. Loteria publicitara („Campania”) este organizată de Orange Romania S.A. (denumită în continuare „Organizatorul”), o societate din România, cu sediul social în Bucuresti, bd. Lascăr Catargiu, nr. 47-53, sector 1, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/10178/1996, CUI 9010105, cod de înregistrare în scopuri de TVA RO9010105, capital social subscris şi vărsat 93.596.732,50 lei reprezentată de Anca Veluda în calitate de Head Line of Digital Division
1.2. Participanţii la Campanie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului regulament (denumit în continuare „Regulament”).
1.3. Prezentul Regulamentul de participare/desfăşurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant, la oricare dintre sediile sau magazinele proprii ale Organizatorului sau poate fi consultat pe site-ul oficial al Organizatorului la adresa https://comunitate.orange.ro/pages/regulamentul-campaniei-asculta-ti-muzica-cu-comunitateaorange, in perioada desfasurarii campaniei
1.4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament, orice astfel de modificare urmând să intre în vigoare ulterior datei la care a fost adusă la cunoştinţa publicului prin intermediul aceloraşi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost făcut public anterior.
1.5. Prezenta Campanie este organizată şi se desfăşoară în conformitate cu prevederile legale referitoare la desfăşurarea loteriilor publicitare, astfel cum sunt acestea reglementate de Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi a serviciilor de piaţă (republicată) şi are ca scop promovarea Comunității Orange România (https://comunitate.orange.ro).
2. LOCUL DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania este organizată online, pe : https://comunitate.orange.ro/questions/2157941-concurs-comunitatea-orange
2.2. Participanţii care vor accesa Campania de pe teritoriul altui stat îşi asumă raspunderea cu privire la costurile implicate de folosirea serviciilor Organizatorului în roaming, în conformitate cu Termenii şi condiţiile generale pentru utilizarea abonamentelor şi a serviciilor PrePay. De asemenea, in cazul in care va fi desemnat castigator un participant care a aplicat de pe teritoriul altui stat, isi va asuma raspunderea cu privire la conditiile de intrare in posesie a premiului acordat, descris in capitolul 8. Procedura de acordare a premiilor.
3. DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania se desfasoara in perioada 2 decembrie 2019, ora 00:00 – 8 decembrie 2019, ora 23:59, (denumită în continuare “Perioada Campaniei”), cu respectarea prevederilor prezentului Regulament.
4. CONDIŢII DE PARTICIPARE
4.1. La prezenta Campanie poate participa orice persoană fizică, cetatean roman, cu rezidenta fiscala in Romania, având capacitate deplină de exerciţiu, cu vârsta de peste 18 ani şi care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
4.2. Persoanele care îndeplinesc condiţiile specificate la art.4.1. de mai sus (denumite în continuare în mod colectiv „Participanţi”, în mod individual „Participant”), sunt cetateni romani si au rezidenta fiscala in Romania.
4.2. Angajaţii Organizatorului, precum şi soţii sau rudele acestora până la gradul al II-lea inclusiv nu pot participa la Campanie.
5. PREMII
5.1. În cadrul Campaniei, Organizatorul oferă un număr de 10 (zece) premii, fiecare constand intr-o Boxa JBL Go 2 (rezistență la apă clasa IPX7, la o adâncime 1m, pentru max. 30 minute și datorită bateriei lithium-ion, funcționează până la 5 ore via Bluetooth sau AUX). Fiecare premiul este în valoare de 39 EUR (TVA inclus).
5.2. Valoarea comercială totală maximă a Premiilor acordate în cadrul prezentei Campanii este de 390 (TVA inclus)
5.3. Premiile se vor acorda prin tragere la sorti conform condiţiilor specificate în prezentul Regulament.
5.4. Premiile acordate nu pot fi înlocuite cu alte premii şi nici nu se poate acorda contravaloarea acestora în bani.
5.5. În cazul refuzului unui câştigător de a beneficia de premiul câştigat, acesta va pierde dreptul de a i se atribui premiul.
6. MECANISMUL DE DESEMNARE A CÂŞTIGĂTORILOR
6.1. Desemnarea câştigătorilor se va efectua prin tragere la sorţi în data de 9 decembrie 2019 si vor fi extrasi 10 câștigători și 10 rezerve (fiecare câștigător având o rezervă aferentă).
Desemnarea castigatorilor prin tragere la sorti se va face la sediul Organizatorului situat în București, clădirea Skanska Green Court, Gara Herăstrău nr 4, clădirea A, sector 1.
6.2. Tragerea la sorţi se va face prin metode electronice, fără posibilitatea intervenţiei umane în algoritmul de selectare a câştigătorilor, în faţa unei comisii formate din 3 persoane desemnate de Organizator. Orange Romania poate invita reprezentanţi ai Ministerului Finantelor şi ai Inspectoratului General al Poliţiei Române să participe la tragerile la sorţi, în calitate de observatori, fără a face parte din comisia de extrageri. În urma tragerii la sorţi a Premiului, comisia de extrageri va încheia un proces verbal de desemnare a câştigătorilor.
6.3. Pentru fiecare premiu acordat, la datele specificate mai sus, la 6.1, se va extrage 1 câştigător şi 1 rezervă (în total 10 câștigători și 10 rezerve pentru cele 10 premii).
6.4. Adresa de email asociată contului My Orange nu poate fi declarata in acelasi timp castigatoare si/sau rezerva.
6.5. Înainte de extragerea Participanţilor câştigători şi câştigători de rezervă, se verifică îndeplinirea condiţiilor de eligibilitate, astfel cum sunt acestea detaliate la secţiunea 7 din Regulament. În cazul în care condiţiile de eligibilitate nu sunt îndeplinite de către un Participant, acesta nu va fi inclus în lista pentru extragere.
6.6. Un Participant poate fi declarat câştigător o singură dată în cadrul Campaniei.
7. CONDIŢII DE ELIGIBILITATE
7.1. Participanţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii de eligibilitate pentru a fi inscriși în extragere:
1. Cum se numea înainte aplicația "My Orange"?
2. Ce cuvinte se ascund mai jos? Rezolvați anagramele:
3. În ce an Dialog a devenit Orange?
Comentariile adiționale sau care nu au legătură cu campania, nu sunt luate în considerare.
7.2. În cazurile în care Participantul nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, astfel cum sunt acestea detaliate în art.7.1. de mai sus, acesta nu va fi inclus in lista de extragere.
7.3. Folosirea unor metode care sunt create pentru a produce un avantaj nedrept unor participanti da dreptul Organizatorului de a descalifica respectivul participant, fara drept de compensare si fara obligatie de preaviz. Prin urmare, in cazul in care Organizatorul are indicii asupra faptului ca un participant se angajeaza sau incearca sa se angajeze fraudulos, ilegal sau necinstit in Promotie, inclusiv, dar fara a se limita, la angajarea in orice activitate sau orice manipulare a acestuia, Organizatorul este indreptatit sa ia masurile adecvate si va avea dreptul sa descalifice respectivul participant din Promotie, indiferent de rezultatul incercarii.
8. PROCEDURA DE ACORDARE A PREMIILOR
8.1. Organizatorul va contacta pe email Participantul câştigător în ziua în care s-a efectuat tragerea la sorţi, mentionate mai sus, pentru a-i furniza detalii despre condiţiile necesare pentru acordarea şi înmânarea Premiului conform prezentului Regulament.
8.2. Contactarea Participantului câştigător se va efectua la adresa de e-mail asociată contului de My Orange cu care s-a autentificat în comunitate.
8.3. În cazul în care Organizatorul nu va avea un raspuns din partea Participantului castigator în decurs de 24 de ore de la tragerea la sorţi, atunci Participantul va fi declarat necâştigător şi se va trece la contactarea câştigătorului de rezervă aferent. In cazul in care Participantul castigator de rezerva nu va raspunde in 24 de ore mailului expediat de catre Organizator pentru anuntarea premiului, se va proceda la descalificarea acestuia și premiul nu se mai acorda.
8.4. Organizatorul îşi declină orice raspundere în situaţia în care Participantul câştigător nu răspunde emailul transmis de consultanţii Orange indiferent de motiv sau pentru orice situaţii în care acesta nu va putea fi contactat în termene menţionate în prezentul Regulament.
8.5. Participantul câştigător va fi rugat să furnizeze in magazin, cand ridica premiul, informaţii detaliate precum serie si numar CI si CNP. Aceste date trebuie să coincidă cu cele din documentele în original care vor fi prezentate la momentul semnării procesului verbal de predare a Premiului. In plus, participantului castigator i se va solicita acordul explicit pentru a putea face o copie dupa CI furnizata ca dovada a identitatii sale.
8.6. Participantul câştigător va primi detalii de la Organizator cu privire la locaţiile unde se poate prezenta personal pentru verificarea documentelor de identitate în original, semnarea unui proces verbal de înmânare a Premiului. O locaţie diferită de cele indicate de Organizare nu este acceptată.
8.7. Participantul câştigător se va prezenta personal la locaţia indicată de Organizator în maxim 21 zile lucrătoare de la comunicarea acestei locaţii precum şi toate documentele solicitate pentru verificarea identităţii, validarea ca Participant câştigător (pentru toti Participanţii), semnarea unui proces verbal de acceptare a Premiului. In cazul in care sunt depasite cele 21 zile lucratoare acordate pentru ridicarea premiului, atunci Participantul este invalidat drept castigator si premiul nu se mai acordă.
9. RĂSPUNDERE
9.1. Prin participarea la Campanie, toţi participanţii sunt de acord şi se obligă să respecte termenii şi condiţiile stabilite prin prezentul Regulament.
9.2. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea în cazul niciunei situaţii ce determină imposibilitatea participării la Campanie ca urmare a unor restricţii de natură tehnică sau a altor limitări specifice serviciilor GSM, ca de exemplu, dar fără a se limita la: încărcarea reţelei, încărcarea memoriei telefonului, neutilizarea corectă a serviciului Mesaje Scrise ieşirea din aria de acoperire Orange, terminarea creditului cartelei PrePay, depăşirea limitei de credit pentru abonamente, furtul cartelei SIM, etc.
9.3. Organizatorul îşi declină răspunderea cu privire la orice solicitare emisă de către Participanţii care accesează Campania din afara teritoriului Romaniei, aceştia fiind obligaţi să suporte costurile suplimentare implicate de folosirea serviciilor Organizatorului în roaming.
9.4. Participantul este singurul răspunzător pentru următoarele:
10. MODIFICAREA REGULAMENTULUI
10.1. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament sau de a suspenda/ întrerupe/ prelungi oricând desfăşurarea acestei Campanii, fără drept de compensare, orice modificare fiind adusă la cunoştinţa publicului înainte de data la care va intra în vigoare.
10.2. Orice modificare adusă prezentului Regulament va fi autentificată de către notarul public şi va face parte integrantă din acest Regulament. Modificările urmează să producă efecte la data publicării lor pe pagina de internet a Organizatorului, în secţiunea dedicată Campaniei.
10.3. Organizatorul nu îşi asuma nici un fel de răspundere pentru luarea la cunoştinţă de către Participanţi a modificărilor, cât timp acestea sunt afişate pe pagina de internet a Campaniei, in locurile precizate in prezentul Regulament.
10.4. În situaţia în care Campania este întreruptă/ suspendată, Organizatorul va acorda premiile câştigătorului desemnat până la data suspendării sau întreruperii, în conformitate cu prezentul Regulament.
11. PUBLICITATE
11.1. Participarea la Campanie implică acordul Participanţilor câştigători ca numele lor să poată fi publicate şi utilizate gratuit de către Organizator în orice materiale publicitare.
12. RECLAMAŢII ŞI LITIGII
12.1. Orice reclamaţie care are legatură cu desfăşurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului, la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament, în termen de cel mult 5 (cinci) zile de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.
12.2. Eventualele reclamaţii vor cuprinde în mod obligatoriu datele de identificare ale Participantului, precum şi motivele de fapt care stau la baza reclamaţiei.
12.3. Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecatoreşti competente din Bucureşti.
13. TAXE, IMPOZITE ŞI ALTE CHELTUIELI
13.1. Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători, în conformitate cu Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, orice alte obligaţii de natură fiscală sau de orice altă natură în legatură cu acestea revenind în exclusivitate câştigătorilor.
Orange Romania S.A.
Anca Veluda
Head of Digital
Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „Asculta-ti muzica cu #ComunitateaOrange”
Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Orange Romania – Orange România SA, cu sediul în Europe House, Blvd. Lascăr Catargiu nr. 47-53, Sector 1, cod poștal 010665,Bucuresti, România, J40/10178/1996, Cod Unic de Inregistare: 9010105 este operatorul de date cu caracter personal. Orange România, ca organizator al Campaniei, este operator de date cu caracter personal și prelucrează datele cu caracter personal într-un mod confidențial, sigur și transparent.
2. Orange Romania vă pune la dispoziție o adresă dedicată pentru orice cereri sau întrebări legate de modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate.
Pentru orice întrebare referitoare la datele personale sau pentru exercitarea drepturilor legale, participanții pot utiliza adresa dedicată dpo@orange.ro. Alternativ, orice cereri cu privire la datele personale se pot adresa și prin poștă la adresa Blvd. Lascăr Catargiu, nr. 47-53, sector 1, cod poștal 010665, București, România, în atenția Responsabilului cu Protecția Datelor Orange România. Vă rugăm ca în subiectul mesajului să precizați denumirea Campaniei, respectiv „Asculta-ti muzica cu #ComunitateaOrange”.
Toate mesajele vor primi răspuns în termenul stabilit conform prevederilor legale (avându-se în vedere și posibilitățile tehnice de implementare a solicitărilor primite).
3. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Societatea va colecta de la Participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:
Refuzul de a furniza datele personale sau de a adera la condițiile Regulamentului reprezintă neparticiparea în Campanie sau în cazul Participanților câștigători declararea lor ca necâștigători.
4. Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Orange Romania, în calitate de organizator, direct sau prin intermediul partenerilor implicați în Campanie în vederea: organizării și desfășurării Campaniei; desemnării și validării câștigătorilor; atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și contabile aferente organizatorilor de campanii promoționale; transmiterii de informări de marketing legate de cele mai noi oferte, produse și servicii, personalizate și adaptate tipului de client .
Totodată, Orange Romania va face publice datele Câștigătorilor prin orice mijloace de comunicare, cum ar fi de exemplu platforme publice de socializare sau orice alte materiale publicitare.
5. În calitate de participant la Campanie, aveți drepturi specifice cu privire la datele dvs. cu caracter personal
Cu excepția cazului în care legea prevede altfel, aveți următoarele drepturi:
6. Datele cu caracter personal pot fi dezvăluite de către Orange Romania către partenerii implicați în Campanie sau către alte persoane autorizate
Orange Romania poate comunica datele personale ale participanților unor terțe părți numai în următoarele situații:
7. Protecția datelor cu caracter personal aparținând copiilor sau altor persoane
Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mica de 18 ani.
8. Orange România a aplicat măsuri de siguranță adecvate pentru a garanta siguranța datelor personale ale participanților și a implementat și durate specifice pentru ca datele personale să fie păstrate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat.
Securitatea datelor: pentru a garanta siguranța datelor personale, Orange Romania a implementat o serie de măsuri de securitate care sunt în conformitate cu standardele industriale general acceptate în acest sens. Aceste mijloace de protecție nu acoperă acele date personale pe care participanții aleg să le comunice în spații publice online sau offline.
Păstrarea datelor: Datele cu caracter personal ale Participanților declarați necâștigători vor fi stocate de către Orange Romania pe perioada desfășurării Campaniei, respectiv până la validarea câștigătorilor.
Adresele de e-mail furnizate de către participanți în pagina https://www.orange.ro/newsletter/, pagina Campaniei, vor fi prelucrate până la retragerea consimțământului acestora. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
Datele cu caracter personal ale Câștigătorilor vor fi stocate de către Orange Romania conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă sau cât este necesar pentru a răspunde unei reclamații sau a ne apăra în cazul unei litigiu.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Orange Romania va șterge/ distruge aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare într-un mod sigur.
9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Societatea are dreptul de a modifica prezenta Anexa nr. 1 la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Societății și/sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștința participanților prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la regulament/campanie promoțională.
Orange Romania S.A.
Anca Veluda
Head of Digital
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.