Comunitatea Orange

Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.

anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 
79395membri
143440postări

Activitate în comunitate

Optiune 16€

La optiunea de 16€ cati GB sunt alocati pt roaming?

Soluționat! Prelungire contract

Mă puteți lamuri și pe mine cu următoarele. De ce orange mă pune sau îmi sugerează sa îmi măresc abonamentul la 22 euro și îmi da o oferta după logare,și apoi intrând ne logat pe portal am aceeași oferta la abonament de 15 euro în conditi mai avantaj...

1000018712.jpg 1000018711.jpg 1000018713.jpg
coverca1 de către Începător
  • 178 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Pachete noi Orange Love Fibra+TV

Salutare!S-au schimbat pachetele Orange Love Fibra+TV, acum sunt pachete noi...Mi se par bune, dar nu atat de bune, acum se pare ca daca vrei pachetul de Internet 2100 Mbps si TV Premium, te obliga sa iei pachetul Premiere, care are incluse si Netfli...

Screenshot_20240425_053438.jpg Screenshot_20240425_053508.jpg Screenshot_20240425_053547.jpg Screenshot_20240425_053645.jpg
BlackWolf de către Senior certificat
  • 202 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 26 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] [URGENT] - Reactivare abonament Yoxo inchis

Salutare!Mi-am inchis din greseala numarul principal de telefon din aplicatia Yoxo, cu optiunea "nu mai am nevoie de acest numar". Am fost in Shop pentru recuperarea numarului pe PrePay si mi s-a comunicat ca acest lucru este posibil doar prin interm...

cezar98 de către Junior entuziast
  • 1403 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Cum obtin factura pentru reincarcare din contul My Orange?

Dacă imi incarc cartela prepay cu ajutorul contului meu Orange, cum pot solicita o chitanța/factura a plății mele?Prin contul My orange achit valoare cu ajutorul cardului de credit, însă as vrea sa primesc factura acasă. Cum pot proceda?

Alex_G_ de către Cunoscător
  • 5449 Vizualizări
  • 24 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Soluționat! Tot primesc facturi, desi am închis abonamentul acum 6 luni

Acum 6 luni înainte să plec din țară mi-am închis abonamentul într-un centru din Sibiu. Am plătit și taxa, bineînțeles. Totul sub îndrumarea unui consultant de acolo. Ca mai apoi să tot primesc facturi … iar acum un mandat de la EOS KSI România SRL …...

Salut!

Pentru a te acomoda rapid am adunat pentru tine câteva informații importante:

Top membri soluții
Top membri cu cele mai multe aprecieri